on 16-06-2011 03:35 PM
Da jeg er helt ny i bilspil, vil jeg høre om det er bedre at køre med rat og pedaler, eller om det er ligemeget. Jeg synes ikke at jeg kan styre fart og bremse med mit joypad
on 16-06-2011 05:54 PM
on 16-06-2011 07:19 PM
Det gør en stor forskel.
Det er svært at holde en kurve når du drejer bilen gennem et sving med controlleren, det er meget lettere med et rat. Hvis du begynder at ændre på bilens setup, med camper, toe osv. så er det lettere at fornemme hvad der foregår med bilen, når den styres med rat.
Et godt eksempel er de seneste seasonal events i forhjulstrukne Civic. De må være irriterende at gennemføre med controlleren. Men med rat er de sjove, når først man har banket et brugbart setup sammen. Så gælder det om hele tiden at bevæge sig på grænsen for understyring - det er så meget lettere med rattet og pedalerne.
on 16-06-2011 09:39 PM
Tak for velkomsten.
Har kigget på et rat som hedder Logitech driving force GT, er det evt. noget du kender til
on 17-06-2011 05:53 PM
stormsenior wrote:Tak for velkomsten.
Har kigget på et rat som hedder Logitech driving force GT, er det evt. noget du kender til
Så vidt jeg kender til, så er Driving Force GT et godt rat til prisen.
Jeg har selv det noget ældre Driving Force Pro, som minder en del om det. Jeg er glad for mit rat, selvom jeg mest bruger controller. Det er så mest fordi jeg skal flytte lidt rundt på møblerne, så jeg sidder ordentligt med rattet.
Det kan kun anbefales at du har et godt sted at sidde, hvor du kan spænde rattet fast.
on 17-06-2011 07:06 PM
Tak for hjælpen,, jeg må hellere investere i rat og pedaler kan jeg forstå

För att kunna skriva i forumet måste du vara inloggad. Du kan logga in med ditt PLAYSTATION@Network - konto här. Om du inte har ett PLAYSTATION®Network Sign In ID och lösenord kan du registrera dig här.
Vi finns också på Twitter! Där kan ni följa oss och få de senaste uppdateringarna. Ni kan också följa den Skandinaviska Community Team Leadern DancingTurian.
För de senaste nyheterna, evenemang och tävlingar, besök Nyheter, aktiviteter & tävlingar
Följ våra Twitter och Facebook - sidor för Danmark, Norge & Sverige!|
|
|
|
|
|
Med vänliga hälsningar,
Community Teamet
Website ©2012 Sony Computer Entertainment Europe
All content, game titles, trade names and/or trade dress, trademarks, artwork and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. [more info]