Beantwoorden
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 21 van 25 (35 Weergaven)

Re: Red Bull auto wil ik wegdoen

Bartsmit.nl en dan zoeken op PSN :smileywink:
Goedkoopste is €20,-- (betalen met iDeal) en dan krijg je binnen kwartier een mailtje met code.
Dan ga je naar Store op je PS3 en dan rechtsboven naar 'codes inlossen', daar voer je de code in die e in het mailtje hebt gekregen en dan is je portemonnee bijgevuld. Nu kan je dingen kopen zolang je tegoed maar hoopt genoeg is (een negatieve portemonnee kan je dus niet hebben)

Hoop dat dit geholpen heeft :smileyhappy:
Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Hartstikke bedankt voor je reactie.

kan ik eindeliijk met dat zwarte ding rondknallen.grinnn

greetzzz

Delen
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 23 van 25 (30 Weergaven)

Haha have fun :smileywink:
Ik hoop voor je dat je een stuurtje hebt, net controller is niet echt fijn om mee te rijden... Je moet het ff leren maar dan gaat het ook wel lekker haha
Delen

Ja hoor, ik heb dat goede stuur van GT..

Wat betekend eigenlijk die knop in het midden met die rode rad waar je aan draaien kunt.

Als je dat in GT5 doet komt er een schaalverdeling in te staan met TCS of zoiets dergelijks  van 0 tot 10?

Ik draai er wel aan maar zie eigenlijk weinig gebeuren.

groet

Delen
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 25 van 25 (22 Weergaven)

TCS is je traction control, dus de controle van hoeveel je wielen mogen slippen als je gas geeft (0= uit, 1=weinig controle en 10=hoogste controle)

heb zelf de Logitech G25 dus weet verder niet veel van dat stuur af :smileywink:

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites