op 24-01-2011 04:41 PM
Wie is er geinterseerd in een red bull x2010 s.vettel?
op 24-01-2011 04:51 PM
Ik ben geinterseerd, wil je ruilen of geef je hem weg
op 24-01-2011 07:22 PM
Ik ben zwaar geinteresseerd daarin !!!
Ik bied er een volledig getunede pescarollo C60 voor :
Ik ben helemaal obsesd door die redbull auto.
op 24-01-2011 07:28 PM
begrijpelijk dat je er van af wil...
op 25-01-2011 09:24 AM
haha, ja dat snap ik ook, dat ding rijd zo hard dat het niet leuk meer is, je moet het reactie vermogen hebben van een chinese tafeltennis speler om dit ding op de baan te kunnen houden ![]()
Zelf zou ik hem nog wel willen hebben, maar ik betwijfel of ik er vaak gebruik van zou maken en ik wil hem toch zelf gaan halen, hij staat bij mij in de dealer voor 20mil, maar het niveau om hem te kopen is 40 en ik zit pas op 30 (a-spec), maargoed tzt zal ik hem wel kopen of misschien winnen met b-spec lv35 ![]()
op 25-01-2011 02:35 PM
Wat zou je ervoor terug willen hebben qua auto of prijsklasse? Meerdere auto's ook mogelijk. (gezien het prijskaartje van zo'n 20milj)
Laat het eventjes weten![]()
op 26-01-2011 12:00 PM
Hey,
Ik heb mijn red bull gewoon bij de vettel challenge gehaald. Ik kan hem wel onder controle houden op de baan maar het bederft het spel vind ik. Dat ding is zo snel dat als je daarna in een andere racewagen rijd dat het dan gewoon niet leuk meer is.
Ik zal nog wel wat autos posten die ik misschien wel hebben
Groetjes,
Boy
op 26-01-2011 02:23 PM
Wel dat heb ik nu ook.
Sommige wagens hebben nu zo'n lekkere susp. tuning gekregen dat de rest als '****' aanvoelt.
Zelf heb ik die speciale wagen niet, moet ik ook niet hebben.... wil nog wel iets moeite doen om te winnen.
op 26-01-2011 03:39 PM
Jaa inderdaad ik begrijp wat je bedoelt.
Maar heb is een keer een b-spec race gereden ermee(x1) en echt waar hij was al aan de staart van de laatste deelnemer binnen 1 ronde, de laatste had net 1ste rondje gereden en mijn x1 zat al aan hun staart. Was op tokyo maar ook niet vreemd want die redbull kan met 370 kmh door die halve maan bocht. Het gaat nergens over hahaha. En dan rijd in ik mn F10 en dan lijkt hij gewoon traag
Met welke auto race jij het liefst dan PrePiani?
Groetjes
op 27-01-2011 05:55 PM
Het enige waar ik een X2010 nog voor gebruik is B-spec (en misschien ooit nog een a spec endurance). Ik zou hem wel bewaren daarvoor. Of verdubbel hem gewoon.
De waarde van dat ding is weg. En als er 1 auto uit het spel mocht dan was die het.
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]