Beantwoorden
19 dec 2011
door: Heruva Member 91 posts
Level 2

Resume suspended endurance race issue

5 reacties 203 Weergaven Aangemaakt: 19-12-2011

Hoi iedereen,

Vorige vrijdag iets heel raar meegemaakt met de 4 uur Roadster endurance A-spec race op Tsukuba circuit.

Na 1u45 minuten een suspend race gedaan bij pitentry.

Vrijdag dan een resume gedaan en om de een of andere reden ben ik alle controle kwijt over de wagen. De wagen wordt door AI bestuurd alsof in B-Spec, maar je hebt natuurlijk geen enkele invloed op het race-gedrag (het is namelijk een A-spec race). Na 3u van de 4 gereden te hebben was de benizne op. Ik had gehoopt dat de AI misschien nog opnieuw automatisch de pit zou binnenrijden maar neen... de snelheid werd gecapped naar 80 KMph.

Ik heb dan via het psmenu een quit game gedaan en eens opnieuw een resume geprobeerd maar het issue herhaald zich. Ik denk dat ik geen enkele andere keuze heb dan mijn tijd op te offeren, de race te exitten en opnieuw te rijden. Zijn er nog onder jullie die dergelijke issues hebben?

Die suspend optie is voor mij de enige mogelijkheid om endurances te rijden... Hopelijk gebeurt dit niet te vaak :-(

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 1 van 6 (203 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 2

Re: Resume suspended endurance race issue

Jep, heb dit ook gehad bij de 9 uurs race op STUKEWATTA.

Gelukkig nog mar 30 min gereden.

Bedoeling was om de race dan in het weekend in 2 x uit te rijden, nope dus.

Ik ga ze nu zaterdag volledig rijden.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 6 (188 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

aa heruva , yoooooooo ge komt ook ng ke op da forum hier xD!!

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 6 (185 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Ja, dit probleem is gekend voor tsukuba.

Waarschijnlijk ben je te snel de pitstraat ingereden, je moet echt traag de pitstraat inrijden.

Dan zou er normaal geen probleem mogn zijn.

Bericht 4 van 6 (184 Weergaven)
Level 5

Je kan het probleem vermijden door traag in de pitstraat te rijden en pas te saven als je wagen al voorbij dit pitmuur zit. Het probleem is dat al je opnieuw laadt de auto weer op de baan schiet en de AI dan zelf gaat beginnen rijden. Als je er voor kan zorgen dat hij niet meer op de kan geraken heb je de bug niet. Althans, dat zijn mijn bevindingen.
Bericht 5 van 6 (180 Weergaven)
Level 2

[ Bewerkt ]

Thanks voor de antwoorden iedereen. Ik zal idd waarschijnlijk wel te hard de pitlane inrijden..

Ik ga hier zeker eens rekening mee houden, het is nu niet dat ik daar mijn tijd moet inhalen of zo.

Bedankt voor de tip, kga het volgend weekend nog eens proberen se!

Enne r2d2 :smileyhappy: of course kom ik hier af en toe nog eens piepen :smileyhappy:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 6 van 6 (178 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos