op 25-01-2011 08:02 AM
op 25-01-2011 09:14 AM
op 25-01-2011 09:25 AM
Flashyman schreef:Zo goed als zeker zeg ik dat het alleen de savedata betreft van het account dat op dat moment aangemeld is.
Thnx voor je snelle reactie:-)
Maar.... de naam SAVEDATA blijft gelijk...neem ik aan? Als je een backup hebt gemaakt van 'je' accounts, hoe wis je de ORIGINELE van de PS3? Ook daar waar je de kopie maakt? (kan dat nu ff niet zien).
En wanneer je de backup laadt, moet die SAVEDATA in de map staan, zoals de PS3 hem aangemaakt heeft?
Kan ik op de USB stick meerdere mappen maken voor meerdere SAVEDATA files en ze evengoed kunnen inladen?
Vragen...yeps. Maar ik wil zekerheid voor ik iets verknal:-)
Mijn bedoeling is een account waarin ik een garage heb met voor elke race de best verkrijgbare auto(de beste in de zin van pk en gewicht. Alle auto's heb ik er eigenlijk al voor, maar moet die dan zien over te hevelen.:-) Zo wil ik een garage met de beste auto's voor A-Spec en B-Spec + daarnaast een paar die ik lekker vind om mee te rijden. Ik hoef geen 1000 auto's:-)
Peet
op 25-01-2011 10:10 AM
op 25-01-2011 12:20 PM
op 28-01-2011 10:15 AM
Flashyman schreef:Ik snap niet helemaal waar je op doelt, maar ik weet eigenlijk niet of het mogelijk is om savedata van 2 accounts te kopieëren op 1 usb stick, ben dan namelijk bang dat het een de ander overschrijft.
Met 2 usb sticks zou het soieso moeten lukken lijkt me
Kan inderdaad niet op 1 stick...is wle jammer, qua ruimte kan het er zat op.
Maar in ieder geval is alles goed gegaan:-)
Thnx
Peet
op 28-01-2011 10:41 AM
op 28-01-2011 10:45 AM
XxGandhixX schreef:
je kan een apparte map maken per psn die je hebt ik heb er een voor XxGandhixX en verschillende voor de andere PSN's die op de ps3 staan
Dat heb ik op mijn pc wel, waar ik ze op zet. Alleen meer opties vanuit die PS3 naar de USB zou makkelijker zijn.:-)
Peet...ook jammer dat je maar 1 auto per dag sturen kunt.
op 28-01-2011 11:35 AM
op 28-01-2011 04:36 PM
Als het je enkel gaat om veiligheid dan zou ik zelf overwegen een externe HD aan te schaffen (zo'n klein 3.5" doosje; kan zelfs met USB worden gevoed) en daarop je backups te maken. Doe ik ook met enige regelmaat (heb hiervoor een +/- 200Gb schijf) en wanneer je via het systeem een backup maakt pakt ie alles op je PS3 HD.
Er zit uiteraard ook een nadeel aan; je kan niet even snel 1 file ofzo terughalen. Een restore gebeurd "system-wide" (dus alles wat erop staat).
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]