Beantwoorden

Re: Setup Service -

Ja die shelby heeft power zat maar dat maakt het ook wel lastig ben nog niet zo'n mmm super rijder haha.

Gaat wel goed alleen in de bochten verlies ik wel snelheid omdat ik toch nog steeds dat andere pedaal aanraak en die andere wel lijken of zij geen rem hebben in de historic cup en allstars.

Eerst ga ik de set-up proberen van am4deo!! Maar ik ga er eens op letten of het ook met die standaard toch lukt want daar rij ik nu mee alleen die bochten is toch lastig met die shelby......

Groetjes

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

dylantheunissen schreef:

Ja die shelby heeft power zat maar dat maakt het ook wel lastig ben nog niet zo'n mmm super rijder haha.

Gaat wel goed alleen in de bochten verlies ik wel snelheid omdat ik toch nog steeds dat andere pedaal aanraak en die andere wel lijken of zij geen rem hebben in de historic cup en allstars.

Eerst ga ik de set-up proberen van am4deo!! Maar ik ga er eens op letten of het ook met die standaard toch lukt want daar rij ik nu mee alleen die bochten is toch lastig met die shelby......

Groetjes

En? Gaat het nu beter? Ben wel benieuwd of mijn setup ook goed voor anderen werkt.

Je zal bijna zeker merken dat ie veel stabieler is in de bochten en minder naar overstuur neigt.

Later vandaag zal ik met die LP 400 aan de s lag. :smileyhappy:

Delen
Member
superkorky
Bericht 83 van 343 (410 Weergaven)

heb je mischien ook een setup voor de Mclaren f1 ?

Delen
Member
Jeecee007
Bericht 84 van 343 (385 Weergaven)

Leuk topic en ik hou tot hier toe alle setups bij in een Word-documentje. Je weet nooit of het nog van pas kan komen.
Nu heb ik ook een verzoekje: de Jaguar E-type.

Ik heb de indruk dat hij wat overstuurt, en de neiging heeft tot uitbreken. Hij is wel te controleren, maar ik denk dat het beter kan...
Delen

Re: Setup Service - Shelby Cobra 427 '66

Hey am4deos....

Thanks voor de setup van de shelby.... Hij is wel stabieler. Alleen je moet er wel anders mee rijden zeg....

Het is wel werken met die auto.

Alleen al die rem weg ja pffffffff.....

Maar power genoeg en maar wel erg wennen want het rijd totaal anders.....

Morgen ga ik weer lekker racen..

Fijne avond

Delen

Re: Setup Service - Lamborghini Countach LP400 '74

De auto reed best goed met de standaard setup. Enige probleem was een beetje onderstuur. De onderstaande setup haalt het onderstuur voor een groot deel weg, al blijft het soms nog oppassen in bepaalde haakse bochten die omhoog of omlaag lopen, zoals de 1e en 4e bocht van Cote d'Azur. De setup is voornamelijk gebaseerd op de 2 races van de Historic Cup, voor de race op Deep Forest Raceway en Cote d'Azur. Wel met zachte racebanden rijden om te kunnen winnen.

Lamborghini Countach LP400 ‘74

Tunen tot 533 pk

Gewicht verlagen naar 905 kg

Neerwaartse kracht achter op 20 (spoiler van GT-Auto)

Topsnelheid naar 370 km/u

Let op! Eerst topsnelheid verhogen, daarna pas de eindoverbrenging

Hoogste versnelling (eindoverbrenging) op 4.800

Startkoppel achter op 20

Acceleratiegevoeligheid achter op 35

Remgevoeligheid achter op 55

Rijhoogte voor -25, achter -20

Veerkracht voor 14, achter 15

Dempers (uit) voor 8, achter 8

Dempers (compressie) voor 7, achter 7

Stabilisatoren voor 5, achter 5

Camber voor 3.0, achter 1.5

Uitspoor (-) voor -0.50, uitspoor (-) achter -0.50

Rembalans voor 7, achter 10

Opmerking: Auto blijft moeite houden met haakse bochten, niet te vroeg op het gas om onderstuur te voorkomen, heeft wel goede balans in snelle bochten.

Delen
Member
superkorky
Bericht 87 van 343 (330 Weergaven)

Hej Am4deos , zou je mischien ook een setup voor de Mclaren f1 hier willen posten ? ik heb hem tot het uiterste getuned maar ik wil er toch net dat ietsje meer uit kunnen halen .:smileywink:

met vriendelijke groeten ,

superkorky

Delen

superkorky schreef:

Hej Am4deos , zou je mischien ook een setup voor de Mclaren f1 hier willen posten ? ik heb hem tot het uiterste getuned maar ik wil er toch net dat ietsje meer uit kunnen halen .:smileywink:

met vriendelijke groeten ,

superkorky

Wil ik wel doen, alleen heb ik die auto zelf nog niet.

Als je mij toevoegt en die auto op je profielpagina zet, kan ik hem lenen en aan de setup werken.

Ga morgen eerst beginnen met die Jaguar E-type.

Delen

Hey Am4deos,

Thanks voor de setup weer. Rijd heerlijk alleen ja wat vroeger op het gas moet je niet doen nee daar kan hij niet tegen haha.... Maar echt heerlijk zeg.

Heb eigenlijk zoveel auto's waar ik een setup voor kan gebruiken want probeer het zelf wel alleen het lukt mij niet.  Dus nogmaals bedankt

Trouwens heb net die toyota minolta gewonnen en de toyota 7 maar wat rijden deze heerlijk!!! Als je hier een afstelling voor hebt dan lees ik hem weer graag.

Maar wacht het rustig af ik sla wel alles op in Word keep up the good work.

Groetjes

Delen

Re: Setup Service - Jaguar E-type Coupe '61

Ik denk dat als je in real life met de standaard setup van deze auto een race zou moeten rijden, dat je er dan zeeziek en kotsmisselijk uit zou komen. De vering was erg zacht afgesteld, waardoor de carrosserie hevig slingerde in bochten. Voeg daarbij een flinke dosis overstuur en je raakt al gauw het spoor bijster. Onderstaande setup verhelpt het overstuur en maakt de ophanging flink stugger. Ik heb het echter niet al te extreem gewijzigd om het karakter van deze oldtimer niet teveel te verstoren.  

Jaguar E-type Coupe ‘61

Tunen tot 419 pk

Gewicht verlagen naar 1038 kg

Topsnelheid naar 340 km/u

Let op! Eerst topsnelheid verhogen, daarna pas de eindoverbrenging

Hoogste versnelling (eindoverbrenging) op 3.700

Startkoppel achter op 20

Acceleratiegevoeligheid achter op 45

Remgevoeligheid achter op 50

Rijhoogte voor -15, achter -20

Veerkracht voor 10, achter 9.5

Dempers (uit) voor 6, achter 6

Dempers (compressie) voor 6, achter 6

Stabilisatoren voor 4, achter 4

Camber voor 0.5, achter 0.0

Toespoor (+) voor 0.20, toespoor (+) achter 0.20

Rembalans voor 9, achter 6

Opmerking: Leuke auto om te cruisen, relaxed door de bochten, niet te veel van verwachten.

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites