Beantwoorden
Level 5

Playstation Staff

Re: Snel geld 2

Jongens, alles komt goed :Peace:
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 11 van 17 (334 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Een tip om nog veel sneller geld te verdienen: Doe die seizoensevents - Bonusraces.

Auto kopen, tunen zodat je zeker wint, tot 1.5 miljoen in 1 race winnen...

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 12 van 17 (292 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

sanderkevdw schreef:

Een tip om nog veel sneller geld te verdienen: Doe die seizoensevents - Bonusraces.

Auto kopen, tunen zodat je zeker wint, tot 1.5 miljoen in 1 race winnen...

Elke keer weer als je (al) die race wint? Hoe lang heb je nodig voor je in staat bent een race te winnen?

En .... veel races er van, lijken makkelijker dan ze werkelijk zijn. Dit gezien de vragen en opmerkingen her en der op internet. Setup vragen genoeg.:-)

Vind mijn eigen methode doeltreffender,winst is eigenlijk gegarandeerd, bakkie koffie bij de pc en de miljoenen stromen binnen.:-))))

Peet ... die zich afvraagd of die de 100 miljoen al bij elkaar heeft laten rijden.:-)

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 13 van 17 (263 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Bij die seizoensevents win je helaas maar 1 x die credits. Best wel stom.

En zo moeilijk zijn ze niet. Vooral die nieuwe (derde) serie niet. Je kan in de 3e ronde al op kop liggen. Belangrijk is dat je geen fouten maakt, slipstreamen waar het kan, niet in botsing komt met voorliggers en je auto maximaal tunen tot wat toegestaan is.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 14 van 17 (245 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

Am4deos schreef:

Bij die seizoensevents win je helaas maar 1 x die credits. Best wel stom.

En zo moeilijk zijn ze niet. Vooral die nieuwe (derde) serie niet. Je kan in de 3e ronde al op kop liggen. Belangrijk is dat je geen fouten maakt, slipstreamen waar het kan, niet in botsing komt met voorliggers en je auto maximaal tunen tot wat toegestaan is.

Daarom juist mijn vraag ook, het vermoeden had ik al. Dat maakt het dus niet tot een snel geld verdienen optie:smileytongue:

Sommige zijn inderdaad gemakkelijk, een paar heb ik al gedaan en gewonnen. Maar toen ik nog meer zelf kon rijden, deed ik de Time trial van London. Das geen makkie om bij de toptijd in de buurt te komen. Heb al de Kusabi Concept er voor gekocht, maar dichter bij dan 58 kom ik eerst niet. Weet nog niet of ik het nog eens probeer met een andere wagen.

Peet

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 15 van 17 (241 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Sinds er 200% gegeven wordt kan ik op de volgende manier 3,6 miljoen (!) per uur binnenrijden:

Auto: Dome Zero 1978.

Aanpassingen: 

Alle gewichtsreducties, alle opvoermogelijkheden, aanpasbaar sperdiff, aanpasbare versnellingen, in hoogte verstelbare ophanging.

Vermogen smoren tot 450 punten (sneller op maximaal vermogen)

Ophanging: zo laag mogelijk, veerkracht 4,8 voor 4,0 achter, dempers 3 camber 2,0 voor 4,0 achter

slipdiff: 5, 60, 60

Vernsnellingen: top 220

Banden: race zacht

Uitdaging: Seizoensraces, A-spec Japanse klassiekers van 10nov11, circuit Suzuka Oost

Dit rij ik (met controller en AV, 5 ronden) in 4 minuut 41 sec. snelste tijd was 54,5 sec per ronde.  

Door de verdubbeling pak je dus in 5 minuten 300.000 credits! 

Greetings to you, Earthling!
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 16 van 17 (71 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

THX 

is misschien straks hier en daar toe te passen.

altijd makkelijk.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 17 van 17 (64 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos