Gran Turismo

Beantwoorden

Level 2

Level 2
poisonic
Bericht 1 van 12 (292 Weergaven)
Geaccepteerde oplossing

Snelheidstestpack

Mischien ben ik meneer ongeduld maar....

ik zit de hele tijd al te wachten op de Snelheidstestpack!

hij zou vandaag gereleased worden maar tot mijn spijt ben ik hem helaas nog niet

tegen gekomen :smileysad:

Groeten B

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 4

Level 4
matrix0070
Bericht 2 van 12 (291 Weergaven)

Re: Snelheidstestpack

Je zult toch geduld moeten hebben tot ongeveer 17.00 uur, dan wordt maar pas de ps store geupdate.

MVP
Am4deos
Bericht 3 van 12 (270 Weergaven)

poisonic schreef:

Mischien ben ik meneer ongeduld maar....

ik zit de hele tijd al te wachten op de Snelheidstestpack!

hij zou vandaag gereleased worden maar tot mijn spijt ben ik hem helaas nog niet

tegen gekomen :smileysad:

Groeten B

Oh.... maar je hebt het complete DLC pakket al wel op je harde schijf staan hoor. De DLC zit steeds bij de update in en iedereen die de update installeerd, heeft dus ook al de DLC op de harde schijf staan. In de Store koop je alleen maar een unlock-code die je in GT5 moet activeren in het hoofdmenu bij Downloadbare content (rode knop).

Het hele stomme van deze manier om de DLC bij de update in te stoppen, is dat mensen die de DLC niet willen hebben, wel geheugenruimte kwijt zijn aan DLC die ze niet hebben gekocht.

Level 4

Level 4
r2d2-007
Bericht 4 van 12 (261 Weergaven)

geheugenruimte heb ik nog 375GB aan over :smileyvery-happy:

MVP
Am4deos
Bericht 5 van 12 (243 Weergaven)

r2d2-007 schreef:

geheugenruimte heb ik nog 375GB aan over :smileyvery-happy:

Oh.... kan ik wat van je lenen dan? :Raspberry:

Level 4

Level 4
r2d2-007
Bericht 6 van 12 (238 Weergaven)

als dat mogelyk was ja :smileyhappy:

Level 2

Level 2
poisonic
Bericht 7 van 12 (232 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Ik heb m is erg leuk om x2011/x2010 races op te hosten was een leuke dag !

ach wat ik leuk vind koop ik... ik miste de snelheids test om mijn wagens tot de grens te kunnen testen..

en mijn conclusie op deze track kan de x201x echt de top halen :smileytongue:

mischien is het een leuk idee om eens lekker te scheuren met de X201X in de vorm van een race !!

hint hint :smileytongue: het was dan ook erg spannend om in een x2011 tegen een x2010 te rijden in teorie zou de x2011 beter zijn dan de X2010 maar dat ding is nog steeds een pain in the ass :smileytongue:

Level 2

Level 2
stonelejo
Bericht 8 van 12 (221 Weergaven)

poisonic schreef:

Ik heb m is erg leuk om x2011/x2010 races op te hosten was een leuke dag !

ach wat ik leuk vind koop ik... ik miste de snelheids test om mijn wagens tot de grens te kunnen testen..

en mijn conclusie op deze track kan de x201x echt de top halen :smileytongue:

mischien is het een leuk idee om eens lekker te scheuren met de X201X in de vorm van een race !!

hint hint :smileytongue: het was dan ook erg spannend om in een x2011 tegen een x2010 te rijden in teorie zou de x2011 beter zijn dan de X2010 maar dat ding is nog steeds een pain in the ass :smileytongue:

Ieder zijn plezier,maar ik vind het bagger,het testen is nog daaraan toe, vraag mij af of het echt zin heeft, de auto stel je af op het te rijden circuit.

Het is een totaal saai circuit, zelfs met een 2011x bij een top van 500+ , je valt halverwege in slaap.

Ik denk dat er velen liever een ander cicuit hadden gezien.

MVP
Am4deos
Bericht 9 van 12 (211 Weergaven)

Is dat nou alleen maar een kilometers lang recht stuk? Geen bochten?

Jammer dat die DLC weer ongebruikt ruimte staat in te nemen op mijn harde schijf. Voor een saai recht stuk asfalt ga ik geen unlock code aanschaffen in de Store. En dat Auto-pack 3 sprak me ook niet echt aan. Die Lambo heeft te weinig vernieuwingen ten opzichte van zijn voorgangers.

Level 2

Level 2
poisonic
Bericht 10 van 12 (207 Weergaven)

Qua autopack 3 DLC geef ik jullie gelijk :smileytongue:

De oval X is de beste baan om je x2011/x2010 helemaal open te trekken :smileytongue:

De reden is voor de DLC ruimte die in de grote van gt5 volgens jullie een probleem is dat jullie ook de content van de dlc kunnen zien :smileytongue: en er zitten wel bochten in een ovaal zoals de titel al zegt :smileytongue:

voor de x2011/x2010 vind ik het een erg leuke baan :smileyhappy: veel snelle actie en hard door planken het maakt het racen in de X bolide echt een stuk spannender de totale lengte van de track is 30 KM met een X bolide rij je in 03:40:00 een lap en als je tegen 10 andere x bolides rijd val je echt niet in slaap bovendien vind ik de omgeving erg mooi !

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws