Beantwoorden
Member
Tommy-160
Bericht 11 van 12 (58 Weergaven)

Re: Snelheidstestpack

De Car pack vindt ik wel leuk opzich. Die lambo is echt gewoon .... ja .. gaaf

Over de track, ik vind het echt een faal circuit. De omgeving is ZOOO mooi, en dan verpesten ze het met 12km lange rechte stukken... Ik vind zelfs Indianapolis superspeedway al aardig saai. Daytona is nog wel te doen. Ik heb de track dan ook niet gekocht, maar wel op gereden. Sjongejonge gt5.....  Geef mij een ECHT circuit en ik ben blij :smileytongue: Zoals spa.. Geweldig dat die erin zit. 

En nu heb je die stomme Route X.  Maak gewoon Silverstone ofzo na !! Is veel leuker dan een "rechthoekige ovaal" Grootst falende circuit van gt5

zo .. mijn hart is ook weer gelucht :smileyvery-happy:

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 12 van 12 (27 Weergaven)

Re: Snelheidstestpack

hmmm, liever Zandvoort dan Silverstone haha :smileytongue:

en ja, echt geweldig dat Spa erin zit! Had 'm eigenlijk al wat eerder verwacht, maarja het zijn Jappen die het spel ontwerpen dus die zullen niet zo snel wat met Spa doen denk ik... Zandvoort dan al helemaal niet :smileysad:

Hopen dat ze er ooit wat mee doen, of in GT6 proppen als die komt xD

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites