Gran Turismo

Beantwoorden

Re: TRUE STORY I DON'T NEED GT Academy 2012

Sorry dat was ik niet, maar mijn drugs verslaafde broer. hoe verwijder je die berichten aub?
✔ Official Celeb.
Profile Original And Official ®
█║▌│█│║▌║││█

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Even aan een mod vragen. Je kunt ook de link gebruiken onder de posts:
Report Inappropriate Content

Die dus.

Level 4

Level 4
r2d2-007
Bericht 13 van 15 (46 Weergaven)

aub bmw, we hoeven niet te weten dat je een drugsverslaafde broer hebt, en als hij toen in een waas was toen hij je bericht typte denk ik nie dat hy zo mooi kan typen hoor.

even on-topic: 1 van de dingen die een topcoureur moet hebben is bescheidenheid, met bescheidenheid heb je minder te verliezen.

en ik weet zeker moest je zo'n fia gt kar hebbe dat je er et eerste moment niets van bakt. ik heb er ook nog nooit in gerede maar dat hoeft helemaal niet om te weten dat dat helemaal anders is. en dat je erg veel fysieke kracht nodig hebt om een uur later het zelfde tempo aan te houden.

moest je echt van de motorsport houden zou je een beetje meer respect ervoor moeten tonen.

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 14 van 15 (44 Weergaven)

zelfs ik kan goed racen maar dan wel in showdownraces hé :Stupid:

r2d2-007 wrote:

aub bmw, we hoeven niet te weten dat je een drugsverslaafde broer hebt, en als hij toen in een waas was toen hij je bericht typte denk ik nie dat hy zo mooi kan typen hoor.

even on-topic: 1 van de dingen die een topcoureur moet hebben is bescheidenheid, met bescheidenheid heb je minder te verliezen.

en ik weet zeker moest je zo'n fia gt kar hebbe dat je er et eerste moment niets van bakt. ik heb er ook nog nooit in gerede maar dat hoeft helemaal niet om te weten dat dat helemaal anders is. en dat je erg veel fysieke kracht nodig hebt om een uur later het zelfde tempo aan te houden.

moest je echt van de motorsport houden zou je een beetje meer respect ervoor moeten tonen.

Ik heb wel weleens in een Porsche gereden, die aan wedstrijden meedoet... Bij de fabrieken. Gewoon een paar tientallen/honderd meter ofzo. Alleen de koppeling van die dingen, krijg je al sterke benen van... en de eerste vijf, zes of zeven keer... schiet die door en slaat je moter af.

Die vol geoptimiseerde bakken zijn al redelijk lastig in gang te krijgen... Laat staan zo danig te rijden dat je millisecondes afsnijdt.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws