Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

Ik heb een PSN account

Welkom terug!

Ik ben nieuw!

Het duurt slecht een minuut of twee.

• 89

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

04 mei 2012
Door storm-1977

storm-1977

86%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post

Team smash up race

46 reacties 260 Weergaven Aangemaakt: 04-05-2012

Vanavond vanaf uurtje of 8: open lobby naam: NL en Belg only.

We gaan avondje fun hebben, waarbij team smash up racing (of te wel dodge-bal racing) voorop staat.

Wat houd dit in?

We verdelen de ruimte in gelijke teams, de auto word voor je gekozen, daarna moet ieder team dezelfde kleur rijden, en daarna is het zorgen dat 1 van je team leden als eerste de finish passeert.

Alles is toegestaan: Afsnijden/ beuken/ ophouden/ brake test etc. etc. etc. er zijn gewoon geen regels!

Altijd super fun om te doen.

Wil je meedoen zoek de lobby op, of kom via Storm-1977 binnen.

Heb je geen zin, of wil je het eens zien? Dat kan via een live-stream: http://nl.twitch.tv/raceonlineps3

rond een uurtje of 8. (Voor de gelovigen, let op, er kan welleens een vloekwoordje vallen lol)

kijk maar of je joined, en wanneer, ruimte zal waarschijnlijk heel de avond open zijn

LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer
02
/16

korneeldebruyn

96%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
korneeldebruyn
geaccepteerde oplossing

Wanneer nog eens een wackey-race? Heb daar nog wel eens zin in 

Beantwoorden
0 Kudos

Re: Team smash up race

03
/16

matrix0070

92%
03 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
matrix0070
geaccepteerde oplossing

Dat is elke vrijdagavond.

Beantwoorden
0 Kudos

04
/16

storm-1977

86%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
storm-1977
geaccepteerde oplossing

inderdaad, ben er zelf ook al tijdje niet online geweest, maar Vrijdag avond zijn nog steeds de dol dwaze races.

Beantwoorden
0 Kudos

02
/16

korneeldebruyn

96%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
korneeldebruyn
geaccepteerde oplossing

Oke bedankt , denk dat ik er vrijdag dan ben , jammer dat de 'echte' race's nu wat gedaan zijn ...En dat net nu ik kan , maarja in September zullen er nog wel komen (hoop ik)

Beantwoorden
0 Kudos

07
/16

jebbe_1-

99%
07 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
jebbe_1-
geaccepteerde oplossing

storm-1977 schreef:

ik snap je niet helemaal in je laatste zin? Zou je de volgende keer GEEN vrije keuze....... om daarna te vragen om alle hulpmiddelen aan?

Maar nogmaals, de host bepaalt de regels van de te rijden races.

Nu was het gisteren zo, dat we om de beurt een race deden instellen, daarbij respecteer je de instellingen die gedaan worden, die persoon wil die race zo verreden hebben, klaar.

Zodra ik weer een serieus eventje heb, kan ik je al garanderen dat waarschijnlijk alleen ABS is toegestaan, ik vind nog steeds dat het zonder hulpmiddelen leuker rijden is, zo komt het meer op de rijder aan, met hulpmiddelen kan je midden in de bocht al vol gas geven, zonder uit te breken, dat heeft niks met racen te maken.

en wat betreft die chat, tjaaa als je 1 keer iets intypt hoef je je zelf niet steeds te herhalen. Tijdens het racen is het wel irritant dat er dan iedere keer een scherm opkomt, je gaat het automatisch lezen, waardoor je weer niet met de race bezig bent. De voicechat kan je tijdens de race nog aan en uit zetten, maar dat getyp niet.

Dus join je iemand, mag je best een idee geven, maar hamer hier niet op door, en respecteer de instellingen die gedaan zijn

kan je nog eens samen werken met am4 zoals met de cappu cup toen kon ik niet meedoen maar dat concept van 2 lobby's een met hulpmiddelen en een zonder was leuker als gewoon iedereen zonder assists

Beantwoorden
0 Kudos

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer