Games

Gran Turismo

Gran Turismo

Beantwoorden
Level 4

Re: Team smash up race

Klopt Mausio, had ik op ander forum ook eens voorgesteld, moet ook lache zijn met de oude mini ofzo

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Bericht 31 van 47 (103 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

dat vind ik ook een leuk idee :smileyvery-happy: 

Bericht 32 van 47 (100 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

jaja tommy, jammer alleen dat jij nooit op de Vrijdag kan hej!!! lol mocht je in de gelegenheid zijn, joinen!!! Soms ook op Zaterdag.

Leukste is om dit alles stom dronken te doen natuurlijk, zoals ook dat wackey voetbal, super lachen.

Zal binnenkort speciaal voor jou welleens eentje op de Dinsdagavond zetten

Dat achteruit racen moet ook wel humor zijn denk ik.

Bericht 33 van 47 (98 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Vanavond gaan we onderandere achteruit racen.

Dit doen we op de wat kleinere circuitjes, iedere keer 1 rondje.

Zodra de race start, iedereen om draaien op hun start plek, wachten op een seintje van mij (of nr1) en dan is het lache giere brullen.

We beginnen met de mini uit '98, heb je die niet, pak je een gelijkwaardige auto. Daarna wat snellere proberen, als ook andere baantjes.

Natuurlijk gaan we ook weer wackey voetbal en team-smash up doen, als ook nog eens een keertje proberen met elkaar aantikken bij de finishlijn.

Misschien gaan we ook nog welleens proberen een echt tikkerspelletje te doen.

Kortom weer een avondje lachen gieren brullen.

Dit alles zal rond een uurtje of 8 van gang gaan, in de prive-lobby van Storm-1977.

aanmelden hoeft niet, gewoon joinen als je zin hebt, deze avond voeg ik iedereen toe die maar mee wilt doen, dus even een verzoekje sturen en klaar. (kan zijn dat je even moet wachten omdat we bezig zijn natuurlijk)

Bericht 34 van 47 (89 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Hahahahaha ik doe terug mee :smileyvery-happy: is zo lachen !
Bericht 35 van 47 (87 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

[ Bewerkt ]

dat waren funny races gisteren, vooral die race die ik gewonnen heb  ik in een Ctr Yellowbird en de rest in een Beetle :smileylol:

en sorry voor als ik soms wat overbodige stomme dingen op de chat zet ,over hulpmiddelen etc.

maar ik rijd nu eenmaal met tractie op 1 , slipherstel aan , ASM en ABS aan

zou je de volgende keer geen vrije keuze voor hulpmiddelen willen zetten zodat wie met assists wil rijden die kan aanzetten en wie zonder wil rijden die gewoon kan afzetten?

Bericht 36 van 47 (76 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

ik snap je niet helemaal in je laatste zin? Zou je de volgende keer GEEN vrije keuze....... om daarna te vragen om alle hulpmiddelen aan?

Maar nogmaals, de host bepaalt de regels van de te rijden races.

Nu was het gisteren zo, dat we om de beurt een race deden instellen, daarbij respecteer je de instellingen die gedaan worden, die persoon wil die race zo verreden hebben, klaar.

Zodra ik weer een serieus eventje heb, kan ik je al garanderen dat waarschijnlijk alleen ABS is toegestaan, ik vind nog steeds dat het zonder hulpmiddelen leuker rijden is, zo komt het meer op de rijder aan, met hulpmiddelen kan je midden in de bocht al vol gas geven, zonder uit te breken, dat heeft niks met racen te maken.

en wat betreft die chat, tjaaa als je 1 keer iets intypt hoef je je zelf niet steeds te herhalen. Tijdens het racen is het wel irritant dat er dan iedere keer een scherm opkomt, je gaat het automatisch lezen, waardoor je weer niet met de race bezig bent. De voicechat kan je tijdens de race nog aan en uit zetten, maar dat getyp niet.

Dus join je iemand, mag je best een idee geven, maar hamer hier niet op door, en respecteer de instellingen die gedaan zijn

Bericht 37 van 47 (61 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

ik bedoelde natuurlijk : wil je de volgende keer iedereen laten kiezen welke assists zij aan willen zetten?

en ik snap wel dat de meeste zonder assists willen rijden maar ik bak er geen kl*te van als tractie,slipherstel en ASM niet aanstaan en zo blijft het voor mij ook niet leuk dat online racen.

Bericht 38 van 47 (58 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

storm-1977 schreef:

ik snap je niet helemaal in je laatste zin? Zou je de volgende keer GEEN vrije keuze....... om daarna te vragen om alle hulpmiddelen aan?

Maar nogmaals, de host bepaalt de regels van de te rijden races.

Nu was het gisteren zo, dat we om de beurt een race deden instellen, daarbij respecteer je de instellingen die gedaan worden, die persoon wil die race zo verreden hebben, klaar.

Zodra ik weer een serieus eventje heb, kan ik je al garanderen dat waarschijnlijk alleen ABS is toegestaan, ik vind nog steeds dat het zonder hulpmiddelen leuker rijden is, zo komt het meer op de rijder aan, met hulpmiddelen kan je midden in de bocht al vol gas geven, zonder uit te breken, dat heeft niks met racen te maken.

en wat betreft die chat, tjaaa als je 1 keer iets intypt hoef je je zelf niet steeds te herhalen. Tijdens het racen is het wel irritant dat er dan iedere keer een scherm opkomt, je gaat het automatisch lezen, waardoor je weer niet met de race bezig bent. De voicechat kan je tijdens de race nog aan en uit zetten, maar dat getyp niet.

Dus join je iemand, mag je best een idee geven, maar hamer hier niet op door, en respecteer de instellingen die gedaan zijn

kan je nog eens samen werken met am4 zoals met de cappu cup toen kon ik niet meedoen maar dat concept van 2 lobby's een met hulpmiddelen en een zonder was leuker als gewoon iedereen zonder assists

Bericht 39 van 47 (52 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

jebbe_1- schreef:

en ik snap wel dat de meeste zonder assists willen rijden maar ik bak er geen kl*te van als tractie,slipherstel en ASM niet aanstaan en zo blijft het voor mij ook niet leuk dat online racen.

Ik ben ook ooit als een RAMdebiel begonnen (toepasselijk aangezien ik altijd botste en drifte xD ) ik weet nog goed mijn tweede kampioensschap en eigenlijk ook me 2e race. Dat was als ik het goed heb de gt2 serie van am4deos ? ik reed ik met een Zonda LM race car. zonder assist. Ik had daarvoor nog nooit met assist uit gereden. Maar mede dankzij dit. (moet er bij zeggen dat ik zwaar gefaald had die race, 2 rondes gelapt. 5x de pit in enzovoort. En het ergste was nog wel dat ik van am4deos een "troostprijs" :smileytongue: kreeg)

Maar toch omdat ik dit event zeer gaaf vond, en dus vaker meedeed (nogsteeds heel slecht) ben ik begonnen met slipherstel uit te zetten. Dit ging al redelijk. Vervolgens zette ik (ook als ik gewoon tegen vrienden rij zonder dat het een event is) ASM uit. Dit had dramatische gevolgen en ik begon eigelijk weer helemaal onder aan de ladder. Maar ik zette door, en vond het veel leuker zonder assist worden. 

Op dit moment rij ik ook met tractieconrtole uit ! alleen als we met krachtige racemonsters rijden zet ik hem op 1. 

Door er mee te oefenen en te racen ga je het zelf ook leuk vinden. Vooral als je je eerste race wint (wat sinds de komst van r2d2 en de toffe raceonline peren een droom is geworden). Maar door te oefenen en oefenen kom je er wel. Het mooiste was nog toen ik op ...... (toscane) met de gt3 serie (?) in mijn toyota racecar won van r2d2 !!!! ik heb de replay nog steeds op me playstation staan :smileyvery-happy:

Dus jebbe. Je kan er alleen maar wat van leren. En ik ben ( 16 ). Dus heb ook totaal geen rij-ervaring in het echt. Dus ik zie het net als jij. Maar je leert er alleen maar van. Dus online met de raceonline en gt5 forums boys gewoon lekker zonder assist rijden. En als je gewoon met vrienden rijd, gewoon langzaam één voor één alle assist uitzetten. Dat helpt echt. ik ben er ook erg op vooruit gegaan !!!

Bericht 40 van 47 (42 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos