Gran Turismo

Beantwoorden

Re: Teleurgesteld in GT5, maar....

racingworld schreef:

Volledig met je eens TAXI, kunnen we dit niet omzeilen met een nederlands account ???

Je kan dan wel meedoen met die challenge, maar mocht je bij de winnaars zitten, dan komen ze er via je paspoort of ID-kaart toch wel achter dat je Belg bent. En dan heb je dus voor niks mee gedaan.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

nou dat is voor mij voldoende, ik wil me gewoon kunnen meten met de rest....

Ik kan je alleen maar aanmoedigen om de strijd aan te gaan met de rest, zien waar je uitkomt, je grenzen verleggen en met trots de noorder buren voor schut zetten. Ik vrees dat ze bang zijn van ons klein landje, Mr Lemans komt tenslotte van bij ons, de GT koning Jacky Ickx!  Als je mee doet zou je in't geel moeten racen, dit is ons nationaal race kleur ;-) Bij deze zou ik graag vrienden maken met goede racers op de PS3, mijn id: TAXI-9000  Als we nu eens allemaal in't geel online zouden racen en de rest van de wereld laten zien wat we waard zijn! Elkaar helpen in een race en met trots je nationaal race kleur verdedigen!  Wij zijn Belgen en hebben een zeer mooie race geschiedenis, Spa Francorschamps,  Zolder,  Jacky Ickx,  Ecurie Francorschamps met de eerste Ferrari garage ter wereld enz... Ik doe alvast mijn best om belgie op de kaart te zetten en hoop van jullie het zelfde.

Gr,  TAXI

ik ben ondertussen aan de ***** gegaan met een nederlands account ; onder de niet te miskennen naam ; BELracer1968...

Level 2

Level 2
Vive_ut_vivas
Bericht 25 van 25 (118 Weergaven)

@Taxi

De rijbewijs proeven in deze GT zijn niet verplicht heb ze echter wel allemaal gehaald.. Ik ben het ook met je eens dat dit gewoon een onderdeel is van de GT serie. De races worden geunlocked op level dit systeem vind ik echter niet zo fijn

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws