Beantwoorden
Member
LionPL
Bericht 1 van 9 (198 Weergaven)

Top Gear: Wel de trophy, niet de track ?

Het zal wel door mijn negatieve insteek komen mbt tot a-spec maar dit zet wel een domper op de (late) avond...

Ik behaal de Top Gear challenge. Vind wel dat ze de volgorde van moeilijkheid een beetje door elkaar gegooid hebben; die Volvo Kubelwagen vond ik een stuk makkelijker dan de "medium" challenge met de Lotis Elise.

Hoe dan ook; Brons met de Volkswagen busjes, Brons met de Lotus Elise en Zilver met de Kubelwagen. De trophy is al binnen; maar waar is mijn test track ?

Ik weet dat het een World circuit is, ik weet dat men een verschil tussen GT Life & Arcade mode maakt maar ik heb dus echt geen Top Gear track, wel de trophy. Niet in GT Life en niet in de Arcade.

Valt me eerlijk gezegd bijzonder tegen.

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
LionPL
Bericht 2 van 9 (189 Weergaven)

Re: Top Gear: Wel de trophy, niet de track ?

Kan niet meer editen, dan maar even zo...

'tis me al duidelijk geworden.  Je moet goud halen bij een v/d 3 challenges voor je een beloning krijgt. Weer net even anders dan de andere challenges; normaliter heb je "alles brons dan...", "alles zilver dan..." maar hier is het dus zo dat je 3 beloningen hebt voor alle 3 de events maar dan enkel op goud.

Had ik nou maar doorgereden bij de Kubelwagen..  Had me ingehouden om botsingen te voorkomen met het idee "brons heb ik al te pakken".

Oh well ;-)

Delen
Member
r2d2-007
Bericht 3 van 9 (177 Weergaven)

die challenges zyn niet zo moeilyk, de elise is idd de moeilykste, dat wagentje is zo licht, maar als je gewoon genoeg oefent in GT5 met andere wagens ook, dan zal het wel lukken hoor!

Delen
Member
R1nus
Bericht 4 van 9 (113 Weergaven)

Net zoals bij de licenties kan je als eerst een filmpje zien van hoe iemand van polyphone digital zelf goud haalt, als je dit gewoon precies nadoet en zorgt dat je evenveel mensen per bocht inhaald dan dat hij doet dan heb je 3 goud zo binnen, ik moet wel zeggen dat ik de lotus elise race meer dan 6 keer heb gedaan.

Delen

Ik heb zelf vorige week ook de Top Gear challenge opnieuw gedaan

Dit keer heb ik de variant met de VW - Type 2 bus gedaan, en het is mij zelfs gelukt om deze op goud te halen.

Natuurlijk nog wat geld innen en daarna ben ik naar mijn home-page gegaan:

Hier kreeg ik een pop-up met de melding dat ik de Top Gear Test Track heb vrij gespeeld  in ' oefen mode ' en in ' arcade mode '

So good luck

Delen
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 6 van 9 (71 Weergaven)

goud halen met alle 3 de challenges is niet zo moeiljik hoor :smileytongue:

Delen
Member
jebbe_1-
Bericht 7 van 9 (39 Weergaven)

ik snap echt niet hoe dat je goud haalt bij een van deze challenges ik graak nog niet aan brons

Delen
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 8 van 9 (34 Weergaven)

Heb geduld en wees niet tevreden met alles lager dan goud :smileywink:
Uitremmen en ook weer vroeg op je gas, blijf zo lang mogelijk in slipstream van je voorligger.
Het lijkt wel of slipstreamen niet helpt, maar elke km/h die je harder gaat zorgt er voor dat je inloopt :smileyhappy:
Delen
Member
jebbe_1-
Bericht 9 van 9 (25 Weergaven)

ik heb eindelijk goud met die sambabusjes en met dat legerding kubelwagen ofzoiets:Winner:

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites