Gran Turismo

Beantwoorden

Member

Member
miro1407
Bericht 1 van 16 (541 Weergaven)

Update GT5 V.200

Nou leuk zo'n update. Dankzij deze geweldige update is alles wat ik gewonnen heb weggevaagd en ipv level 36 Aspec met nog 2 24 uurs races te gaan en de Formule GT en Level 40 B-spec heb ik nu wel 1 auto en level 0 op A en B-spec. Thanks Playstation! *****!

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beta Tester
markaveli81
Bericht 2 van 16 (521 Weergaven)

Re: Update GT5 V.200

Sorry om dat te horen maar wat is er precies gebeurd? Was er tijdens de installatie iets fout gegaan???

Member

Member
miro1407
Bericht 3 van 16 (516 Weergaven)

Installatie is prima verlopen. Toen kreeg ik het menu voor me en kreeg ik een paar berichten dat ik een profiel foto  groet bericht etc etc ( wat je bij startup krijgt als je net het spel hebt geinstalleerd voor de eerste keer) Toen kreeg ik 5 paint en 5 museum kaarten en Vettel's x2010. Toen had ik in de gaten dat er A level 0 en B level 0 stond. Even verder gechecked en daar kwam ik er achter dat alle resultaten er af waren. Rare is dat de foto's en de replays die ik gemaakt heb over tijd er nog wel op stonden. Zeer irritant.

Beta Tester
markaveli81
Bericht 4 van 16 (499 Weergaven)

Dat is wel vreemd... Onze excuses voor het ongemak, ik zal eens rondvragen of anderen ook last hiervan hebben gehad en zal het aan de developers doorgeven.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en zodra wij meer weten, zal het hier gepost worden.

Level 1

Level 1
conncector
Bericht 5 van 16 (497 Weergaven)

Ik ondervind ook problemen met die nieuwe update.

Het duurd al zeker 10 minuten om in het hoofdmenu te komen en daarna nog een paar minuten om wat te kunnen doen omdat er in het begin geen mouse curser is.

Het laden lijkt overal wel veel langer te zijn geworden. ECHT veel langer.

Level 1

Level 1
luckyluke360
Bericht 6 van 16 (442 Weergaven)

De bellofde save game functie voor endurance heb ik tot nogtoe niet gevonden? Iemand een suggestie?
zie ook topic  http://community.eu.playstation.com/t5/Gran-Turismo/Update-Gt5/td-p/13792995

Beta Tester
markaveli81
Bericht 7 van 16 (406 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Volgens een andere gebruiker moet je naar een pitstop gaan en daar vind je die optie om te bewaren als 1 van de knoppen. :smileywink:

Level 1

Level 1
vinnie-vinman
Bericht 8 van 16 (388 Weergaven)

Dat klopt, juist gechecked :manwink:

Level 1

Level 1
luckyluke360
Bericht 9 van 16 (378 Weergaven)

Ok tx, heb het nog niet kunnen checken doch dat zullen we dan eens ...... checken.

Member

Member
tomotopper
Bericht 10 van 16 (325 Weergaven)

Ik heb ook problemen met de update van 2.00. Al in het begin van de update wordt er een error gemeld, waardoor de update stopt. Ik heb al mijn internet gecontroleerd, mijn router opnieuw aangezet. Ook heb ik een back up gemaakt en daarna alle opgeslagen bestanden gewist. De update gaf ook zonder enige opgeslagen bestanden nog steeds dezelfde error aan. Iemand nog een suggestie hoe ik mijn update wel aan de praat krijg?

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws