Beantwoorden

Update-nieuws voor GT!

Update-nieuws

"In de vroege uren van vrijdag 1 augustus wordt er een gratis online update geïnstalleerd voor Gran Turismo 5 Prologue.

Dit zijn de belangrijkste onderdelen van de update:

● Snellere downloadtijden
・Het downloaden van online updates en content gaat sneller.

● Gran Turismo TV
・ Pay-per-view-programma’s.
・ Je kunt nu tijdens het bekijken van filmpjes voor- en achteruitspoelen en hoofdstukken kiezen.
・ Je kunt nu 8 programma’s tegelijk downloaden in de achtergrond.
・ Je kunt individuele downloads pauzeren of hervatten.

● Distributie van nieuwe content
・ Achtergronden voor Mijn pagina worden automatisch toegevoegd.

● Race
・ Het strafsysteem is verbeterd.
・ De physics bij botsingen tussen auto’s tijdens online races zijn verbeterd.

● Tijdrit
・ De bandenkeuze voor Arcade-tijdritten is veranderd van verplicht S2-banden naar N1-S2-banden.

● Klassementen
・ Je kunt nu alle beste rondetijden van alle circuits in een lijst bekijken.
・ De gebruikersinterface is verbeterd.

● Algemene physics van de auto’s
・ De bestuurbaarheid met S1-S3-banden en R1-R3-banden is verbeterd.
・ De manier waarop de prestatiepunten worden berekend, is gewijzigd.

● Opties
・ [Instellingen beeldformaat Standard Definition (SD)] in [Weergaveinstellingen] toegevoegd.
・ [Temperatuur] verplaatst van [Online-opties] naar [Eenheden].
・ Instellingen voor gedownloade content en de Geavanceerde downloadoptie toegevoegd in [Online-opties].

● Geluid
・ Zes achtergrondnummers toegevoegd.

● Specificaties van het online racen gewijzigd
・ Poort 5658 toegevoegd voor gebruik tijdens online races.
* In geval van problemen kun je terecht bij de sectie Port forwarding in de handleiding, met informatie over:
 → de lijst met poortnummers
 → de procedure van het instellen van port forwarding

● Overig
・ Spelers aan wie je wordt gekoppeld tijdens online races, worden nu toegevoegd aan het menu [Ontmoete spelers] onder [Vrienden] in de systeemsoftware.
・ De tijden en de scores in de herhalingen van tijdritten, driftproeven en gedownloade demo’s worden nu weergegeven na afloop van de herhaling. Bij gedownloade demo’s wordt ook het online-id weergegeven.
・ De handleiding is bijgewerkt.

● Belangrijk:
・ Lees het nieuwsbericht “Lees dit voor je de update installeert” voor je verdergaat met de update.
"
Programma’s van voor de update
"Hieronder vind je een overzicht van de veranderingen wat betreft de huidige programmering van Gran Turismo TV van Gran Turismo 5 Prologue als gevolg van de update die vrijdag 1 augustus beschikbaar wordt gesteld.

● De volgende programma’s blijven gratis beschikbaar na de update:

・'08 Nürburgring 24h Introduction
・Eerste indruk LANCER EVOLUTION X
・Driving Force GT

Ook als je de update installeert, blijven bovenstaande programma’s gratis beschikbaar. Als je ze hebt gedownload voor de update, dan kun je ze gewoon blijven bekijken of gratis opnieuw downloaden. Daarnaast blijven het openingsfilmpje en het eindfilmpje natuurlijk beschikbaar.

● De volgende programma’s kun je tegen betaling bekijken na de update:

・Deel 1 van De legende van de GT-R: achter de schermen
・Deel 2 van De legende van de GT-R: achter de schermen
・Deel 3 van De legende van de GT-R: achter de schermen

Als je de update hebt geïnstalleerd, moet je betalen om deze programma’s te bekijken. Als je ze hebt gedownload voor de update, dan hoef je ze niet opnieuw te downloaden, maar je kunt de programma’s pas bekijken als je het bijbehorende bedrag hebt overgemaakt. De inhoud van deze programma’s is niet gewijzigd.

● De volgende programma’s zijn niet meer beschikbaar na de update:

・GT Academy

Dit programma is beschikbaar tot de update. Als de update is geïnstalleerd en je naar het bovenste scherm van Gran Turismo TV gaat terwijl je online bent, wordt het programma automatisch van de Harde Schijf verwijderd.
"

Groetjes,

Sslust

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
ThymeS
Bericht 2 van 87 (8.986 Weergaven)

Re: Update-nieuws voor GT!

Nog steeds geen party systeem dus voor het online gedeelte :smileysad: Ik speel namelijk graag met/tegen vrienden uit mijn vriendenlijst online, of lekker 1vs1. Ook kan je dus nog niet een eigen game aanmaken, waardoor je de instellingen niet naar eigen wijze kan veranderen..

Vanaf 1 augustus komt dus ook pay per view, komen er dan ook nog nieuwe programma's die gratis zijn?
Delen

Ik vind het wel jammer dat je ineens moet gaan betalen voor GTR achter de schermen en dat GT Acadamy zonder waarschuwing wordt verwijderd :smileysad:

Delen

John_Bradley schreef:
Ik vind het wel jammer dat je ineens moet gaan betalen voor GTR achter de schermen en dat GT Acadamy zonder waarschuwing wordt verwijderd :smileysad:

GT Acadamyis/was gewoon een tijdelijke wedstrijd. Niet vreemd toch dat die functie nu verwijderd word?

Delen
Member
keanno
Bericht 5 van 87 (8.945 Weergaven)

Als je de update hebt geïnstalleerd, moet je betalen om deze programma’s te bekijken. Als je ze hebt gedownload voor de update, dan hoef je ze niet opnieuw te downloaden, maar je kunt de programma’s pas bekijken als je het bijbehorende bedrag hebt overgemaakt. De inhoud van deze programma’s is niet gewijzigd.

Groetjes,

Sslust

Sslust ik wil graag even op dit gedeelte terug komen.

In de tekst omschijf je een betaal methode met overmaken.

Betekend dit dat we  ook kunnen betalen zonder een credit card.

Bijvoorbeeld ideal.

Precies een grote update, nog snel is die GTR bekijken.
PSNProfiles
Delen

ThymeS schreef:
Nog steeds geen party systeem dus voor het online gedeelte :smileysad: Ik speel namelijk graag met/tegen vrienden uit mijn vriendenlijst online, of lekker 1vs1. Ook kan je dus nog niet een eigen game aanmaken, waardoor je de instellingen niet naar eigen wijze kan veranderen..

Vanaf 1 augustus komt dus ook pay per view, komen er dan ook nog nieuwe programma's die gratis zijn?

Ik kom soms wel met 2 vrienden in dezelfde room.

Hoe?

1) Je kiest allemaal dezelfde race

2) Je stuurt elkaar een bericht ''START'' of whatever en dan druk je allemaal tegelijk op START.

3) Hopen dat je bij elkaar in de race komt.

Wat ik wel vaak genoeg heb :smileytongue:

Facebook staat bovenstaand vermeld, dit is alleen uitsluitend bestemd voor bekenden!
Delen
Banaan_us
Bericht 8 van 87 (8.932 Weergaven)

Mooie update, met zkr handige wel kleine verbeteringen :smileywink:

Maar ach ben op kamp , dus het zal pas voor later zijn.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delen
Member
Bericht 9 van 87 (8.820 Weergaven)

GT academy werd verwijderd, maar das niet erg , want ik ben belg en belgië kon daar blijkbaar niet aan meedoen. (reuzefijn , niet?)

De nieuwe update van 1 augustus sux:

het online bestraffings systeem is even crappy als anders( ik erger me zelfs nog meer aan die mannen die in je achterkant rammen , dan wordt je meestal nog zelf bestraft voor zoiets).

Als je nu wil schakelen met een g25 moet de voet VOLLEDIG van het gaspdaal voor het schakelen met koppeling.

Dit vormt enorme problemen voor mij in het schakelen.

Btw je moet nog steeds iedere race je koppeling terug aanleggen door driehoekje en koppeling ingedrukt te houden. 

Het sturen met de g25 voelt minder plezant aan. ( zwaarder en lomper)

Act labs shifter kan nog steeds niet gebruikt worden, dus nog steeds verplicht met die crappy 6-speed shifter van de g25 te werken.

GT TV nu met betaling , great die optie gebruik ik nu ook niet meer.

de nieuwe online races zijn saai. moeilijke parcours met te zware wagens = problemen vragen.

GT prologue vliegt in de kast tot de volgende update.

Ik zal mn vingers gekruist houden dan. 

Live for speed & Rfactor rule ! 

Delen

keanno schreef:

Groetjes,

Sslust

Sslust ik wil graag even op dit gedeelte terug komen.

In de tekst omschijf je een betaal methode met overmaken.

Betekend dit dat we  ook kunnen betalen zonder een credit card.

Bijvoorbeeld ideal.

Ik neem aan dat het via de normale Store account gaat, dus dat is voorlopig nog met creditcard. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites