Beantwoorden

Re: Update-nieuws voor GT!

conzales schreef:

GT academy werd verwijderd, maar das niet erg , want ik ben belg en belgië kon daar blijkbaar niet aan meedoen. (reuzefijn , niet?)

De nieuwe update van 1 augustus sux:

het online bestraffings systeem is even crappy als anders( ik erger me zelfs nog meer aan die mannen die in je achterkant rammen , dan wordt je meestal nog zelf bestraft voor zoiets).

Als je nu wil schakelen met een g25 moet de voet VOLLEDIG van het gaspdaal voor het schakelen met koppeling.

Dit vormt enorme problemen voor mij in het schakelen.

Btw je moet nog steeds iedere race je koppeling terug aanleggen door driehoekje en koppeling ingedrukt te houden. 

Het sturen met de g25 voelt minder plezant aan. ( zwaarder en lomper)

Act labs shifter kan nog steeds niet gebruikt worden, dus nog steeds verplicht met die crappy 6-speed shifter van de g25 te werken.

GT TV nu met betaling , great die optie gebruik ik nu ook niet meer.

de nieuwe online races zijn saai. moeilijke parcours met te zware wagens = problemen vragen.

GT prologue vliegt in de kast tot de volgende update.

Ik zal mn vingers gekruist houden dan. 

Live for speed & Rfactor rule ! 

Echt hele goede feedback conzales 

Hier heb ik echt wat aan. En ik zal dit dan ook zeker doorgeven. De punten die je maakt zijn heel duidelijk maar of anderen (lees de ontwikkelaars) het er ook mee eens zijn dat het veranderd moet worden is weer wat anders. Maar zoals ik al zei, zal ik het doorgeven :smileyhappy:

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
Bericht 12 van 87 (6.842 Weergaven)

Thx!

Hopelijk klinkt het niet in dovemansoren bij de ontwikkelaars.

Ik hou in ieder geval de reacties en GTprologue updates in het oog .

greetz.

Delen

Geef dan ook gelijk even door die nieuwe doeltijden bij sommige S-Klasse races niet meer haalbaar zijn op goud. Met de update zijn nu opeens de doeltijden met een seconde tot anderhalve seconde (S-3 race) aangescherpt. Volgens mij is dit net iets te scherp gezet, want het lukt voor geen meter meer. Tenminste niet met clean rijden. Dus graag bij een volgende update die doeltijden weer wijzigen. Verder is het een goede update, vooral over het verbeterde rijgedrag ben ik zeer positief.
Delen
Member
doyusha
Bericht 14 van 87 (6.802 Weergaven)

Goede update, alleen net zoals Am4deos al net aanhaald zijn de sommige events in B, C en S klasse op goud gewoon weg niet haalbaar. Ook mij lukt sommige evens niet meer om deze op goud te halen. Echt belachelijke tijden. BMW M3 Eiger Norwand Revesre of de Lancer 05 Eiger Norwand bijvoorbeeld. S10 lukt me voor geen meter meer. Kom niet verder dan 5e plek. Ik ben benieuwd of ze de tijden op goud ook zelf getest hebben maar dat denk ik niet. Nog een punt ter verbetering. In de online ranking top 100 kan je geen keuze maken uit de keuze van banden. Alle type banden staan door elkaar. Het zou prettig zijn dit te veranderen zodat men kan zien wie bijvoorbeeld met N1 banden in de top 100 staat.
Delen
SchumiFAST
Bericht 15 van 87 (6.587 Weergaven)

als je een duel speelt

controller 1 heeft de controlleropties die ik verandert heb

controller 2 heeft de standaardopties, die kan ik niet veranderen, iemand enig idee wat ik fout doe of is dit een bug? 

Delen

Volgens mij kan je maar van 1 controller de instellingen wijzigen. Bij de Opties is er ook geen mogelijkheid om de instellingen van een tweede controller te wijzigen. Als je dus in Splitscreen rijdt, zal een tweede controller gewoon de standaard besturing van de game hebben. Is trouwens wel een goed idee om dit te wijzigen middels een update.
Delen
Member
NLNaZa
Bericht 17 van 87 (6.441 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Mijn opmerkingen tov de update:

- Events

Goud is onhaalbaar in S op Realisme modus. Ik heb sommige events op standaard moeten spelen + een setup guide moeten aanvragen met welke auto de S te halen is en met welke afstelling.

Ik ben er weer voor gaan zitten om de op standaard behaalde Zilver + Brons om te toveren in goud. Onmogelijk!

- Control

Sturen met de G25 is idd veranderd. Aangezien ze de eigenschappen van de banden hebben aangepakt. Daarnaast (ook opgemerkt door een poster) je echt je voet van je gas af moet halen om te schakelen. Van 20x in een rondje zeker 80% in de N om vervolgens me pook weer terug te zetten in waar hij vandaan kwam. Behoorlijke ergenis. Dat is echt een MUST update!!

Mijn flippers werken daarin tegen wel. (Dat even terzijde)

- GT-TV

Het laden van de gegeven (wat 3 minuten zou bedragen afhankelijk van je verbinding) duurt naar mijn idee te lang. Het is ook niet te cancelen, voor als je perongelijk op GT-TV druk. Dat zou wel moeten kunnen.

Beetje sneu dat er weer betaald moet worden voor afleveringen. We betalen al genoeg voor deze Prologue game. 't Zijn maar kleine bedragen, maar het gaat aardig hard op deze manier.

- Menu-sound

Ze hebben 6 nieuwe nummers toegevoegd. Heb er pas 1 gehoord. 

- Penalty

Ach, het blijft een feest. Is volgens mij ook niet op te lossen. Domme AI. Vaak genoeg zet mijn achterganger zijn voorwiel tegen mijn achterkant en hup. Daar ga je weer. Als je iemand uitremt? Hij beukt hem wel door.

Goed dat ze ontmoete spelers nu geactiveerd hebben. Daarnaast ben ik ook geen fan van AUTO assigment. Het leuke van online is dat je dus ook online tegen je vrienden moet kunnen racen.  Maar dat hebben ze nog niet helemaal begrepen... Snap ook wel dat het nu makkelijker is.

Bericht bewerkt door NLNaZa op 25-08-2008 11:14 PM
Bericht bewerkt door NLNaZa op 25-08-2008 11:16 PM
Delen

NLNaZa schreef:

Mijn opmerkingen tov de update:

- Events

Goud is onhaalbaar in S op Realisme modus. Ik heb sommige events op standaard moeten spelen + een setup guide moeten aanvragen met welke auto de S te halen is en met welke afstelling.

Ik ben er weer voor gaan zitten om de op standaard behaalde Zilver + Brons om te toveren in goud. Onmogelijk!

Ik zag dat je nog niet de nieuwste versie van onze race manual had. Daarom ben ik zo vrij geweest om je de nieuwste versie toe te zenden via e-mail. Goud halen in de S-Klasse is echt wel mogelijk, al kan het bij sommige events even duren voordat je alles foutloos uitvoert.

Delen
Member
zimmerd
Bericht 19 van 87 (6.410 Weergaven)

Mijn opmerkingen ook maar eens toevoegen...

- Events

Op de time trials in b, a, en s.. Met lancer, m3 en ford GT kan ik echt geen goud halen, dit lijkt me onmogelijk..
Al zijn er steeds enkelen die erin slagen.. Mij echter niet, zelfs niet na massas pogingen.

- Control

Heb de G25 pas sinds na de update, dus geen idee welke wijzigingen de update aangebracht heeft,

het vervelende is wel idd de misshifts als gevolg van het iets te snel (al was het maar een mm) aanraken van de gaspedaal.

Weet niet waarom, maar bij sommige auto's heb ik sneller eens een misshift dan bij andere.
De hendels achter het stuur werken wel degelijk.

- GT-TV...

Betalen vind ik al jammer, al is het wel deels begrijpelijk..
Maar hier in België heb ik een download-limit, dus veel zal er niet naar GT-Tv gekeken worden door mij.

- Sound

Heb er nog niet op gelet...
Let vooral op de engine sounds.. Deze zijn bij sommige auto's echt wel verbeterd.

- Penalty / Online

Dit trekt op niets... Wanneer een andere kerel me de vangrail induwt, heb ik een penalty, niet hij.. en verlies ik soms de totale controle...
Hatelijk..Gisteren heb ik mij weer enorm zitten ergeren.. Eerst een kerel die wist van mij dat ik hem geen enkele keer geraakt had, en zeer clean achter hem bleef.. Terwijl wnr ik hem op het rechte stuk wou inhalen op HSR hij opzettelijk mij tegen de muur ramde..

Daarna een die achter mij zat en steeds op me inbeukte.. Eerste keer dacht ik.. Ok kan gebeuren, maar ook een tweede keer..

en zelfs een derde keer tegen 200+kmph .. De laatste keer verloor ik de controle dus ik was helemaal *****!

Private rooms zijn broodnodig! Hopelijk in de fall-update

Delen
Member
Bericht 20 van 87 (6.398 Weergaven)

Misschien ook even mijn mening herzien na een maandje testen:

De g25 sturing die lichtjes veranderd is kwa feeling ligt inderdaad aan de nieuwe banden sinds die laatste update , en het resultaat valt nog goed mee.

De shifter van g25 geeft bij mij thuis bij IEDEREEN problemen die wil manueel schakelen met clutch.

Het idee wat ze wilden bereiken was wel goed (schakelen zonder gas lossen is inderdaad rapper, maar dat doe je niet in een EVO of F430 of je blaast em vroeg of laat op) maar het resultaat is beneden alle peil en enorm frustrerend.

De F1 wagen ...

iemand al opgemerkt dat de EVO in GT veeeel sneller schakelt dan de F1 ?

daarmee bedoel ik de tijden dat je moet tussenlaten om te schakelen naar de volgende versnelling , en niet de schakeltijd zelf.

Als ik bvb in 7de versnelling kom afgereden , ga volop  in de rem en schakel vliegensvlug 6x terug dan heeft ie mss 2 of 3 maal terug geschakeld ipv 6x.

Dit vind ik absoluut niet normaal voor een F1 , ik speel veel simulatie race games en veel F1, maar zo schakelen heb ik nog nooit meegemaakt, het neemt alle fun weg.

Het sturen ...

corrigeer mij als ik fout zit maar heeft een F1 wagen niet minder dan 900 graden sturing?

ik dacht 180-360 graden voor het stuur .

moet je maar eens onboard kijken naar videos en een F1 piloot zoeken die meer dan 360 graden gebruikt om te sturen.

Een optie om de graden in te stellen bij F1 - g25 combinatie zou super zijn. (kijk bvb naar live for speed, daar kan je altijd je graden van je sturing regelen).

De sounds.

Ben ik dan de enige die problemen heeft om de motor boven de wind te horen soms...?

Mss ligt het omdat ik op een gewone tv speel en niet 5.1 audio, maar sommige cameraviews geven zoveel windlawaai dat ik de motor bijna niet meer hoor .

Online.

De penallty is inderdaad lachwekkend soms .

Ik denk dat dat probleem zichzelf zal oplossen eenmaal de schademodellen er zullen zijn.

Maar sommige penaltys moeten echt wel aangepast worden.

bvb je rijd op Fuji op het rechte stuk en je bent aan het slipstreamen van racer pos1.

racer pos1 merkt dat op , gaat stevig in zn rem zodat je niet meer kan uitwijken.

jij krijgt penalty van 4seconden voor rammen van tegenstander, en je tegenstander is weer vertrokken , want dankzij die ram van je heeft hij een boost gekregen.

Het is bijna niet haalbaar , maar je zou moeten kunnen een replay nemen van 10 seconden of zo en doorsturen naar GT of een of ander forum , wat kan resulteren in een straf of ban voor paar dagen van die tegenstander die zwaar in de fout was zonder reden .

accidents happen, maar zo'n mensen die opzettelijk rammen moeten ze op hun plaats zetten vind ik.

dan nog arcade.

ik rijd heel graag voor die wereldtijden online, maar in de replay van bvb high speed ring merk ik dat sommige wagens nog steeds sneller kunnen zijn door in bepaalde bochten lichtjes de muur te raken, en daar gebruik van maken.

daarom rijd ik dus niet alle parcours.

oplossing is heel simpel: raak je de muur dan heb je zowieso straftijd , altijd .

last but not least:

I want to use that ACT LABS shifter!!!!

logitech g25 heeft maar 6  versnellingen en 1 achteruit. hoe ga je dan manueel rijden met de s2000 met 7 versnellingen?

act labs up to 8 gears (7 speed + 1 reverse)

(en de optie om de schakelknoppen in te stellen zou natuurlijk ook handig zijn)

THX .

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites