Beantwoorden

Re: Update-nieuws voor GT!

In de Amerikaanse Store zijn er twee video's te vinden, eentje over driften en eentje over de GT awards.

Wel interessant voor de fans.

PSNProfiles
Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
srDIAZE
Bericht 32 van 87 (3.134 Weergaven)

http://www.psxextreme.com/ps3-news/4382.html

hoppelijk een nieuwe tourist trophy
Delen

Vast een game waarin de tijd vertraagd wordt. Dan laten ze ons kennismaken met hun werkwijze.
Delen

Waarschijnlijk Gran Turismo 5 Prologue II ofzo.
PSNProfiles
Delen

[ Bewerkt ]

Taffy_BE schreef:

De sounds.

Ben ik dan de enige die problemen heeft om de motor boven de wind te horen soms...?

Mss ligt het omdat ik op een gewone tv speel en niet 5.1 audio, maar sommige cameraviews geven zoveel windlawaai dat ik de motor bijna niet meer hoor .

ik hoor de motor ook heel slecht  je bent dus niet de enige (met klachten)

vind ik ook vooral in de wagens die wat soepeler hun motor laten draaien. zoals die nissan GTR-achtige wagen of Citroen GT. ik hoor teveelwind, tegenover motor.

ook de constant piepende banden tijdens bochten is "to much" en het geluid als je wagen neer komt na een 'vluchtheuveltje' is niet veel beter. Het is net alsof iemand een wasmand laat vallen. op gebied van sounds kan GT5 nog hard verbeteren. grafisch is het spel gewoon af!

Bericht bewerkt door Maxitsu op 13-04-2009 05:20 PM
Delen

Het is misschien een beetje een domme vraag: maar ooit was er een grote GT5Prolgue update aangekondigd met daarin eventueel schademodel maar vooral, een het TOP GEAR test track

Iemand een idee of deze update er nog zit aan te komen, of zal het onmiddelijk voor GT5 zijn?

Delen

Het schademodel en de Top Gear Track zijn altijd exclusief geweest voor GT5, allé dat denk ik toch, en als het aangekondigd is geweest, dan komen ze er niet meer aan :smileysad:.
PSNProfiles
Delen
Member
jeroen11
Bericht 38 van 87 (2.390 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Als we het nieuwskanaal van GT5P mogen geloven is er vanaf morgen (1 mei '09) een nieuwe update te verkrijgen, het zal mij benieuwen...:Wink:

P.S. vanaf H07:00 Ned. tijd 

Bericht bewerkt door jeroen11 op 30-04-2009 08:45 PM
Delen

Servers gaan waarschijnlijk weer platliggen, ik ben benieuwd, is het dan Spec IV?

Kan je trouwens een link geven, want ik vind het niet echt.

PSNProfiles
Delen
Member
jeroen11
Bericht 40 van 87 (2.382 Weergaven)

ImperatorA3 schreef:

Servers gaan waarschijnlijk weer platliggen, ik ben benieuwd, is het dan Spec IV?

Kan je trouwens een link geven, want ik vind het niet echt.

Gewoon via het ingame nieuwskanaal.

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites