op 24-11-2010 09:25 AM
op 24-11-2010 11:33 AM
Jeecee007 schreef:
Als ik niet moest werken vanmiddag, had ik hem ook al lang gespeeld. Morgen om 10u sta ik aan de Game Mania, zijt daar maar zeker van!
Hahaa, in extremis nog naar Saturn geweest om 10u vanochtend en heb daar de eerste Signature Edition gekocht! Ben ik blij dat ik er toch nog ééntje heb weten te bemachtigen!
op 24-11-2010 01:11 PM
op 24-11-2010 03:54 PM
op 02-03-2011 09:58 AM
Am4deos schreef:
Meest interessante punt uit het interview: GT5 WILL BE RELEASED SOONER THAN EXPECTED. In 2009 dus.
Tip voor Yamauchi. Ook al is GT5 niet voor 100 procent af, breng het zo snel mogelijk uit en vul de ontbrekende features later aan via gratis downloadable content. Ditzelfde principe zie je steeds vaker bij games die uitkomen en nog niet helemaal gereed zijn.
Je wens is dus uitgekomen:-))))
Peet
op 02-03-2011 10:38 AM
peetjuhh schreef:
Am4deos schreef:
Meest interessante punt uit het interview: GT5 WILL BE RELEASED SOONER THAN EXPECTED. In 2009 dus.
Tip voor Yamauchi. Ook al is GT5 niet voor 100 procent af, breng het zo snel mogelijk uit en vul de ontbrekende features later aan via gratis downloadable content. Ditzelfde principe zie je steeds vaker bij games die uitkomen en nog niet helemaal gereed zijn.Je wens is dus uitgekomen:-))))
Peet
Zo zeg .... jij hebt ff in mijn duistere verleden zitten graven. ![]()
op 02-03-2011 10:52 AM
Am4deos schreef:
peetjuhh schreef:
Am4deos schreef:
Tip voor Yamauchi. Ook al is GT5 niet voor 100 procent af, breng het zo snel mogelijk uit en vul de ontbrekende features later aan via gratis downloadable content. Ditzelfde principe zie je steeds vaker bij games die uitkomen en nog niet helemaal gereed zijn.Je wens is dus uitgekomen:-))))
Peet
Zo zeg .... jij hebt ff in mijn duistere verleden zitten graven.
Moguhhh:-)
Nee, zocht een item van me...en kwam deze ook tegen. Moest wel ff grijnzen:-)))
Peet
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]