op 05-03-2011 01:13 PM
Er kunnen er natuurlijk nog zat bij! Met een beetje mazzel lees iemand van Gran Turismo wel mee en komt het in volgende updates. Hoop kan je natuurlijk altijd hebben.
Welke auto's en circuits zouden jullie graag willen zien in GT5? Desnoods als (betaald) downloadable content?
Zelf zat ik te denken aan wat (fun)auto's zoals:
James Bond auto's
De Interceptor v8 uit Mad Max (Ford Falcon Coupe)
De auto uit Ghostbusters
De DeLorean uit Back To The Future
Trans Am Firebird
Kitt uit Knightrider
De oude batmobile, haha
Dit om maar ff een beginnetje te maken, moviecars!
Ow en de echte, ik mis heel erg een Ferrari Testarossa in het spel alsmede een F50.
En qua circuits:
Alle ontbrekende circuits natuurlijk uit GT4 en portable,
Verder zou leuk zijn:
Zandvoort, Assen, Spa-Froncochamps, Brands Hatch, Rio de Janeiro, Silverstone, Hockenheim.
Jullie?
op 05-03-2011 06:49 PM
Voor mij is het deze auto's meer dan voldoende om te komen. Er mogen ook andere of meerdere komen, zenne. Vraag me alleen wanneer het komt. Terwijl ze zeggen dat het in het toekomst ga komen tegen betaling of gratis. Ik denk eerder dat we zeker 10 jaar ga wachten en dan ligt het natuurlijk GT6 in het winkel met al die extra auto's.
Deze auto's wil ik zien:
Volvo S40 bouwjaar 96 + 2008
Volvo S60 laatste nieuwe
Volvo XC60, 90, 70 (?)
Zoals Lord_pethor zei, wil ik deze ook zien:
James Bond auto's
De Interceptor v8 uit Mad Max (Ford Falcon Coupe)
De DeLorean uit Back To The Future
Trans Am Firebird
Kitt uit Knightrider
Ow en de echte, ik mis heel erg een Ferrari Testarossa in het spel alsmede een F50.
Zandvoort, Assen, Spa-Froncochamps, Brands Hatch, Rio de Janeiro, Silverstone, Hockenheim.
Meer Astin Martin auto's, Lotus.
Alle modellen van Audi, BMW, Mercedes-Benz, Seat, VW, noem maar op.
Zeker circuit deze erbij komen: Zandvoort, Spa-Francochamps, Heusden-Zolder, ...
Maar 1 ding begrijp ik niet. Ik heb dit vernomen tijdje geleden via internet.
BMW GT is toch ook verkrijgbaar in GT5, had ik vernomen. Wat blijkt nu bij dealer? Het staat er niet tussen. Want BMW GT is wel verantwoordelijk van Polophony en BMW heeft toestemming gegeven, maar ik zie die auto nergens staan in het spel. Enkel in het realiteit. Ook Gillet Vertigo heb ik nog niet tegengekomen. Die is namelijk van België. Ook andere merk van België wil ik zien in het spel.
op 05-03-2011 07:49 PM
BMW GT is toch ook verkrijgbaar in GT5, had ik vernomen. Wat blijkt nu bij dealer? Het staat er niet tussen. Want BMW GT is wel verantwoordelijk van Polophony en BMW heeft toestemming gegeven, maar ik zie die auto nergens staan in het spel. Enkel in het realiteit. Ook Gillet Vertigo heb ik nog niet tegengekomen. Die is namelijk van België. Ook andere merk van België wil ik zien in het spel.
Er zijn redelijk veel auto's die niet bij de dealer staan, Bijv. de Vertigo Race Car
Maar deze auto's kom je tegen bij de occasion dealer.
Alleen de BMW GT zit volgens mij niet in het spel.. tenminste ik zie hem nergens staan in de
Gran Turismo 5 Car list.
op 05-03-2011 08:20 PM
ik zou graag willen:
- ford mondeo ecoboost 2011
-ford ford focus rs(500) 2010
-ford fiesta sport 2010
op 05-03-2011 10:45 PM
Honingdrop schreef:
Er zijn redelijk veel auto's die niet bij de dealer staan, Bijv. de Vertigo Race Car
Alleen de BMW GT zit volgens mij niet in het spel.. tenminste ik zie hem nergens staan in de
Gran Turismo 5 Car list.
Daarom dat ik vroeg via hier.
Ik heb wel na lange tijd nog niet tegengekomen. Hopelijk win ik die als prijs met B-spec. Anders moet ik zeker lang wachten en zoeken.
op 06-03-2011 11:32 AM
gamersboy schreef:
Honingdrop schreef:
Gran Turismo 5 Car list.Daarom dat ik vroeg via hier.
Ik heb wel na lange tijd nog niet tegengekomen. Hopelijk win ik die als prijs met B-spec. Anders moet ik zeker lang wachten en zoeken.
Je kan ook gewoon rondvragen aan mensen als zij de auto hebben die jij zou willen.
Vaak zijn er mensen die de auto hebben dus... ik zou rond gaan vragen.
op 06-03-2011 05:26 PM
Ben ik de enige die het raar vind dat de Volkswagen Scirocco niet in het spel zit??
En als je terug kijkt naar de E3 2010 trailer zie je ook dat er veel meer nascars in zouden moeten zitten ![]()
op 06-03-2011 07:38 PM
wimbo1993 schreef:Ben ik de enige die het raar vind dat de Volkswagen Scirocco niet in het spel zit??
Nee je bent niet de enigste nee, ik vindt dat ook raar.
Ik hoop dat dit word gelezen en dat de VW Scirocco er alsnog in wordt gezet.
op 08-03-2011 09:17 AM
op 08-03-2011 02:23 PM
Ja inderdaad. normaal gesproken heb ik het niet zo op voorwielaandrijvers in racespellen, maar nu ik zelf een rocco heb wil ik er ook 1 in het spel. want dan doen ze zo'n special over de 24 uur van de ring waarin de rocco best een rol speelt, hij komt iig in het verhaal voorbij, maar nu zit die heel niet in het spel.
Ik mis ook de bmw E30 M3 alsmede de DTM race verzie. aangezien die wel in het GT5 magazin/boekje genoemd word en er een heleboel mensen deze auto graag in het spel zien verbaast het mij enorm dat die er nog niet is.
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]