op 23-12-2010 06:47 PM
je kan nu in de online dealer een toyota pick up kopen
op 24-12-2010 12:36 AM
ik heb de volgende auto's te ruil.
Special
charger super bee hemi
ik zoek
bmw gtr race car
mits fto race car
op 24-12-2010 10:29 AM
op 24-12-2010 05:57 PM
Schumi, zoek je nog steeds die Volvo 240 Estate?
Dan mij even aanmelden.
Naam: Icebird9
Groeten Paul
op 25-12-2010 02:07 PM
op 25-12-2010 05:47 PM
op 25-12-2010 07:56 PM
op 25-12-2010 08:07 PM
Am4deos schreef:Ik had me in de juiste naam vergist. Het gaat om de Polo GTi (standaarduitvoering).
Maar die heb ik inmiddels ook al.
Iemand die nog een groene Lupo GTi Cup Car '03 over heeft?
Ik heb wel 1...denk ik, maar echt niet over
Kan ook niet kijken nu, mijn B-Spec rijders zijn bezig me naar de 20 miljoen te rijden.:-)
Peet
op 25-12-2010 08:20 PM
peetjuhh schreef:
Am4deos schreef:Ik had me in de juiste naam vergist. Het gaat om de Polo GTi (standaarduitvoering).
Kan ook niet kijken nu, mijn B-Spec rijders zijn bezig me naar de 20 miljoen te rijden.:-)
Peet
OK, ik hoef hem niet voor definitief te hebben. Lenen voor 1 dag kan ook.
Is voor iemand die meedoet met de Lupo Cupraces. We hebben helaas ontdekt dat alleen de groene Lupo GTi Cup Car tot 216 PK te tunen is. Die andere kleuren gaan maar tot 210 PK. De persoon heeft nog geen groene gezien bij de occasiondealer.
Als je hem voor 1 dagje (zondag) zou willen uitlenen, dan krijg je hem maandag weer retour. Of je moet hem zelf willen houden om ook mee te doen zondag. ![]()
op 25-12-2010 08:24 PM
Am4deos schreef:
peetjuhh schreef:
Peet
OK, ik hoef hem niet voor definitief te hebben. Lenen voor 1 dag kan ook.
Is voor iemand die meedoet met de Lupo Cupraces. We hebben helaas ontdekt dat alleen de groene Lupo GTi Cup Car tot 216 PK te tunen is. Die andere kleuren gaan maar tot 210 PK. De persoon heeft nog geen groene gezien bij de occasiondealer.
Als je hem voor 1 dagje (zondag) zou willen uitlenen, dan krijg je hem maandag weer retour. Of je moet hem zelf willen houden om ook mee te doen zondag.
ff snel antwoord...ik zal ff kijken nu.
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]