Beantwoorden

Re: Wat zie je graag in de volledige GT5??

Wat ook wel aantrekkelijk zou zijn is eerst een sprintrace gevolgd door een hoofd race

winnaars sprintrace starten achteraan bij de hoofdrace en je start natuurlijk ook de tweede race met de in de eerste race opgelopen schade

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
TiaraRosa
Bericht 62 van 199 (5.258 Weergaven)

Goed idee, maar dan moeten ze eerst maar een schademodel maken. En dan dat je in de eerst race ook geld verdient. En in de tweede race meer

F1 Championship Edition fan: Ga naar www.ralph-inside.nl
Delen

De mogelijkheid om te zien wanneer online records werden neergezet en de mogelijkheid om ook per land de beste 10 racers van dat parcour met die auto te kunnen bekijken.
PSNProfiles
Delen
Member
Driverof1980
Bericht 64 van 199 (5.216 Weergaven)

wat ook een goede verbetering zou zijn is dat als je online raced, en je gaat met opzet spookrijden of lopen beuken etc, je bij de eerste waarschuwing 1uur niet online kan racen, en als je weer online kan racen, je het weer doet 3uur niet kan racen en zo oplopend tot maximaal 1 maand. ik denk dat je hier door veel betere races krijgt
Delen

@ driverof1980

Ben ik het helemaal mee eens en uiteindelijk life-banned

Delen
Member
Voutloos
Bericht 66 van 199 (5.161 Weergaven)

Wat mij ook leuk zou lijken (sommige dingen zijn al vermeld hier)

- Qualificatie modus online net als in de F1

- Circuits als Assen, Zandvoort, Zolder 

- Veranderend weer

- Zelf cupraces opzetten met compleet seizoen (bv parallel lopend aan de Le Mans series o.i.d.)

Dan is het leuk om te zien wie kampioen wordt. En vergelijkbare autos ipv een Ford GT tegen een Lotus met compleet ander remgebeuren.

- Communicatie online

- Verplichte pitstops

- Toch schademodel, maar wel met keuze aan of uit |(Bij Forza stond het meestal uit, met een controller race je gewoon anders als in het echt dus je knalt toch wel per ongeluk tegen iemand aan af en toe omdat je bewegingen heftiger zijn als in een echte auto) 

Enkele verbeteringen naar mijn mening:

- Geluid, mag nog wel stukken beter...vooral het remmen klinkt zo statisch als wat en de motoren klinken nog veel te nep (een F430 hoort gewoon te knetteren he)

- Banden, met een online race niet mensen met straatbanden tegen mensen met racebanden. Gewoon bepaalde band verplichten.

Kan nog wel ff doorgaan :smileyhappy: Zal vast wel veel veranderen met de komst van GT5, de prologue zullen ze wel veel info uit halen bij Polyphony neem ik aan en ze zullen zelf toch ook wel zien dat het online gebeuren nu gewoon echt niet top is. 

Delen
Member
M3blaze
Bericht 67 van 199 (5.156 Weergaven)

lamborghini mag zeker niet ontbreken..meeste NFS games heeft dat(niet dat ik fan ben van NFS), waarom GT5 niet?

het racen moet sneller aanvoelen,het is sneller als voorgaande delen maar het is met meeste wagens nog sloom, ook het optrekken is sloom, vergelijk de snelheid van NFS met deze game maar eens...dit is 1 van de belangrijkste punten om het spel beter te maken vind ik

tunen doormiddel van onderdelen kopen, ook pimpen moet kunnen en grome velgen

de levels mogen dynamischer en levendiger zijn, vogels die voorbij vliegen, een helicopter of luchtbalon, bomen die met de wind mee bewegen, vallende bladeren, iemand vanuit de cockpit info en tips doorgeeft, pitbabes, publiek die juicht als je voorbij raast, weer omstandigheden etc. sommige van deze dingen zijn er, maar dan uitbreiden en nog mooier/beter maken

dat wanneer je een wagen gaat bekijken bij de dealer of in garage dat je die zelf ook met de stick kunt draaien

ook uitgebreidere rally, dat je door mooie natuurlandschappen kunt crossen (vervanger voor WRC)

Als Polyphony Digital lukt ga ik zelf wel reclame maken voor hun 
[url=http://www.playfire.com/a/widget_click/1/M3blaze][img]http://media.playfire.com/site/trophy_widget/psn/M3blaze.png[/img][/url]
[url=http://www.playfire.com/a/create_widget]PS3 Trophies[/url]
Delen
Member
Mr-Invisible
Bericht 68 van 199 (5.124 Weergaven)

Achteruit rijlichten die werken!!!!

En voor de rest wat we allemaal wel willen, rijden met real time weather etc,...

Mss nog een leuke toevoeging kan zijn een echte garage ofzo waar ge u auto's in kunt zien, ook showrooms etc. , het allemaal een beetje persoonlijker maken.

Delen
SchumiFAST
Bericht 69 van 199 (5.116 Weergaven)

M3blaze schreef:

lamborghini mag zeker niet ontbreken..meeste NFS games heeft dat(niet dat ik fan ben van NFS), waarom GT5 niet?

het racen moet sneller aanvoelen,het is sneller als voorgaande delen maar het is met meeste wagens nog sloom, ook het optrekken is sloom, vergelijk de snelheid van NFS met deze game maar eens...dit is 1 van de belangrijkste punten om het spel beter te maken vind ik

tunen doormiddel van onderdelen kopen, ook pimpen moet kunnen en grome velgen

de levels mogen dynamischer en levendiger zijn, vogels die voorbij vliegen, een helicopter of luchtbalon, bomen die met de wind mee bewegen, vallende bladeren, iemand vanuit de cockpit info en tips doorgeeft, pitbabes, publiek die juicht als je voorbij raast, weer omstandigheden etc. sommige van deze dingen zijn er, maar dan uitbreiden en nog mooier/beter maken

dat wanneer je een wagen gaat bekijken bij de dealer of in garage dat je die zelf ook met de stick kunt draaien

ook uitgebreidere rally, dat je door mooie natuurlandschappen kunt crossen (vervanger voor WRC)

Als Polyphony Digital lukt ga ik zelf wel reclame maken voor hun 

het is en blijft een simulator, het optrekken zal niet sneller aanvoelen dan het hoort te zijn :Wink:

Delen

Nou in Gt4 met de sauber C9 met turbo 4 ging het toch aardig hard

Ik reed op de Nordschleiffe 5:04:56 de replay leek net of ie versnelt was afgedraaid

Als dat nu allemaal nog sneller moet gaan..............

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites