op 04-11-2008 03:44 PM
Hehehe vond het wel al aardig compleet maruh
- Schademodel
- Enorm veel auto's GT4 had iets van 900 autos deel dat door 4 225* het 5de deel maakt 1125... ik zou zegguh probeer er zoveel auto's in te krijgen![]()
- En gewoon extra veel races en klasses... met verschillen niet dat je iedere keer de zelfde race hoeft te rijden
voor de rest niet egt dromen hij wordt tog wel al vantastisch duzzz mij hoor je niet meer tot dat hij verschenen is...
op 04-11-2008 03:48 PM
patrick1991groot schreef:Hehehe vond het wel al aardig compleet maruh
- Schademodel
- Enorm veel auto's GT4 had iets van 900 autos deel dat door 4 225* het 5de deel maakt 1125... ik zou zegguh probeer er zoveel auto's in te krijgen
- En gewoon extra veel races en klasses... met verschillen niet dat je iedere keer de zelfde race hoeft te rijden
voor de rest niet egt dromen hij wordt tog wel al vantastisch duzzz mij hoor je niet meer tot dat hij verschenen is...
er ging in het begin een gerucht de ronde dat GT5 een redelijk aantal auto's ging bevatten en dat als je dat wou je er nog kon bijkopen via de store
ik vind dat een goed idee, want het is mischien wel heel erg duur om zoveel auto's in het spel te zetten, en als dan bijna alle auto's in de store staan kan ik die kopen met een PSN-card (hoop ik
)
kan ik eindelijk is rijden met mijn vader zijn wagen ![]()
en met die van mijn opa, en nonkel, en tante, en bompa, en... ![]()
op 06-11-2008 12:37 AM
op 06-11-2008 06:27 AM
Volgens mij is dat een kaart waar je geld op kan zetten. Dan kun je via PlayStation Store games kopen als je geen gewone creditcard hebt. ![]()
op 06-11-2008 10:09 PM
Driverof1980 schreef:
ik zag dat je het over een psn-card hebt. wat is dat voor iets en hoe kom je eraan?
ja, een soort pre-paid card voor de PS3
ik heb er geen, het is gewoon de natte droom van elke PS3-gebruiker ![]()
ze bestaan niet in Europa ![]()
op 14-11-2008 03:35 PM
op 14-11-2008 03:51 PM
op 18-11-2008 05:38 PM
@ TiaraRosa
Scheeld dat nou echt zo veel zo'n stuur, heb er ook niet echt de plaats voor
Vindt dat ik het niet slecht doe met de sixaxis
op 18-11-2008 08:05 PM
op 25-11-2008 09:44 AM
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]