op 25-11-2008 10:47 AM - laatst bewerkt op 25-11-2008 10:53 AM
M3blaze schreef:
lamborghini mag zeker niet ontbreken..meeste NFS games heeft dat(niet dat ik fan ben van NFS), waarom GT5 niet?
het racen moet sneller aanvoelen,het is sneller als voorgaande delen maar het is met meeste wagens nog sloom, ook het optrekken is sloom, vergelijk de snelheid van NFS met deze game maar eens...dit is 1 van de belangrijkste punten om het spel beter te maken vind ik
Waar kom jij vandaan ? een wereld waar alles mogelijk is.
NFS is juist een slechte game omdat het zo onrealistisch snel gaat.
Denk je dat die auto's in het echt veel harder gaan dan ? het lijkt langzaam maar dat kom daardat je niet boven de grond zit.
He he.
Het is goed zo, wou je zeggen dat het als grid en nfs moet worden ?
Ga dat dan maar lekker spelen, want mensen die simulatie willen spelen hebben al zo weinig.
Alleen GT5P op de PS3 eigenlijk is er verder weinig wat tot dit niveau komt.
Ik vind trouwens da deze regel moet worden toegevoegd.
witte lijn aanraken is penalty, met uitzondering van de pit ingang (alleen de ingang).
Witte lijn is stop and go penalty of drive true penalty.
Zo leren ze ook nog eens om niet te botsen.
In DTM 3 zal ook dit systeem, witte lijn aanraken is penalty.
Ik vond dt eerst niks, maar nu ik zie hoe goed het zou werken.
En er is werschijnlijk gewoon geen andere oplossing voor dit probleem.
Het liefst zie ik dit nog in een update.
op 30-11-2008 04:32 PM
MusicManiacXXL schreef:
M3blaze schreef:
lamborghini mag zeker niet ontbreken..meeste NFS games heeft dat(niet dat ik fan ben van NFS), waarom GT5 niet?
het racen moet sneller aanvoelen,het is sneller als voorgaande delen maar het is met meeste wagens nog sloom, ook het optrekken is sloom, vergelijk de snelheid van NFS met deze game maar eens...dit is 1 van de belangrijkste punten om het spel beter te maken vind ik
Waar kom jij vandaan ? een wereld waar alles mogelijk is.
NFS is juist een slechte game omdat het zo onrealistisch snel gaat.
Denk je dat die auto's in het echt veel harder gaan dan ? het lijkt langzaam maar dat kom daardat je niet boven de grond zit.
He he.
Het is goed zo, wou je zeggen dat het als grid en nfs moet worden ?
Ga dat dan maar lekker spelen, want mensen die simulatie willen spelen hebben al zo weinig.
Alleen GT5P op de PS3 eigenlijk is er verder weinig wat tot dit niveau komt.
Ik vind trouwens da deze regel moet worden toegevoegd.
witte lijn aanraken is penalty, met uitzondering van de pit ingang (alleen de ingang).
Witte lijn is stop and go penalty of drive true penalty.
Zo leren ze ook nog eens om niet te botsen.
In DTM 3 zal ook dit systeem, witte lijn aanraken is penalty.
Ik vond dt eerst niks, maar nu ik zie hoe goed het zou werken.
En er is werschijnlijk gewoon geen andere oplossing voor dit probleem.
Het liefst zie ik dit nog in een update.
Bericht bewerkt door MusicManiacXXL op 25-11-2008 10:53 AM
Ik kom uit een wereld waar ik o.a. dingen met elkaar vergelijk, het hoeft niet onrealistisch snel te gaan, want dan is het geen gt meer maar, het mag best iets sneller gaan, misschien ligt het aan de Frames Per second wat ze hoger kunnen doen, hoe goed een game ook is er zijn altijd wel dingen die verbeterd kunnen worden en dit is er 1 van. Deze voorproefje vind ik beter dan heel NFS pro street dus die ga ik niet spelen en ben niet geïnteresseerd in andere racegames hierdoor.
Als je een redelijk snelle bak hebt en je geeft flink gas bij het optrekken dan gaan die banden spinnen, zulke dingen wil ik terug kunnen zien in de game. Wat ik ook terug wil zien in de game.. is lamborghini wat ik al eerder zei.
op 06-12-2008 02:20 PM
De meeste antwoorden staan er al, maar even de belangrijkste op een rij:
1) Veranderende weersomstandigheden tijdens races, maar vooral tijdens Endurances...
2) Meer echte circuits als Spa, Brno, Monza, Imola en Brands Hatch of circuits uit het GT verleden; Midfield, Grandvalley en Grindelwald alstublieft!!!!!
3) Geen beukende noobs meer aub!! Afwijken van je normale lijn is PUNISHMENT!!!!!
op 06-12-2008 02:40 PM
op 06-12-2008 03:37 PM
op 06-12-2008 07:10 PM
op 07-12-2008 10:34 AM
ik heb een laptop met:
Intel Pentium 1,73GhZ
512 mb RAM
nvidia
dat zal niet gaan... ![]()
op 08-12-2008 10:56 AM
- Een realistich bandengeluid. En niet van die continu gillende banden alsof je met 300 over een rotonde gaat.
- Realistischer motorgeluid (is al veel beter bij de proloque dan bij gt4 maar sommige auto's klinken nog steeds totaal niet..)
- Schademodel.
Het kunnen instellen van het motorvolume en het bandenvolume zie punt 1.
En het kunnen uitzetten van alle info op je scherm tijdens het racen (om een realistischer beeld te krijgen bij de incar view).
En natuurlijk het circuit van zandvoort toevoegen in de game!
op 09-12-2008 10:42 PM
op 12-12-2008 08:28 PM
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]