op 13-12-2008 12:00 PM
ik weet nog wel ergens in 1 of 2 dat je voor sommige auto's een sticker layout had die je kon kopen dat lijkt me ook wel wat want je heb nu alleen die speciaale race auto's maar er zitte ook ander auto's bij waar je wat mee kan maar dat er nix is
en in 4 had je wel wat tuning met een achtervleugel en velgen ik wou willen dat ze daar ook wat dieper op gaan met downforce en dat soort dingen ik bedoel niet van NFS tunen maar gewoon echt wat verschil uit kan maken van optrekken en remmen.
op 13-12-2008 01:59 PM
op 15-12-2008 09:19 PM
op 07-01-2009 08:02 PM
Ik weet niet of iemand het al heeft maar wat ik ook graag terug zie
is het tunen van de auto`s zoals in gt4.
En wat mij dan heel mooi lijkt is dat je een garage voor al je getunede auto`s en
een garage met alle auto`s waar je niet aan hebt gezeten kwa tuning.
Weet iemand of het tunen terug komt?
Grtz harry
op 01-03-2009 09:58 PM - laatst bewerkt op 01-03-2009 10:00 PM
1. Volledig schademodel en ook zo nu en dan betrouwbaarheidsproblemen met je auto
2. Physics op het gebied van banden en wagen degradatie (suspensie die slapper wordt, banden koud/warm/versleten etc), weersinvloeden op physics, wagen die anders reageert door verstoorde luchrstroom als gevolg van schade
3. Dagen en nacht cycles
4. Weer
5. Realistischer geluid
6. Volledige pitstops, waarin soms wat mis gaat met een band als je te agressief hebt gereden en dus je ophanging hebt verbogen.
7. Chat toepassingen en Voice commands ("show me last laptime", "Pit now", "Pit next lap") die je kunt geven
8. Alle grote, beroemde circuits op aarde, sowieso alle van F1 kalender + Nurburgring Nordschleife en Le Mans
9. veel meer auto's en type races
10. Alles toepasbaar online, altijd (dus niet dat PD uitkiest dat je in die periode zus en zo mag doen)
11. Online stats en game type rotatie (kampioenschap) systeem zoals Killzone
Ze willen de naam Gran Turismo eer doen toch?
Regel het dan PD!
op 10-03-2009 07:04 PM - laatst bewerkt op 10-03-2009 07:05 PM
1. Nog meer auto's, merken en circuits
2. Nog steeds een grote garage waar je alle auto's in kwijt kunt
en ook dat je je wagesn kunt sorteren op zowat alles. Kleur, fabrikant, naam, kilometers, type etc...
3. Realistischer straf systeem (bv. met drive troug pinaltys en stop&go's)
4. niet zo harde wind geluid als in het GTP en iets harder motor geluid en realistischer banden geluid en een beter geluid als je wagen neerkomt als die omhoog wipt op een heuveltje.
5. Lambo's en Ferrari's...
6. Geen rollende starts. en minder uitdagingen zoals van plaats 16 naar 1 rijden in 3 of 5 ronde. maar echte races!!
op 12-03-2009 11:46 PM
-het tunen dmv andere onderdelen te kopen terug
-realistische turbo drukmeter, het is nu een eerder een gasstand meter
-hierbij ook gelijk het realisme in respons van de turbodruk. grotere turbo -> groter turbogat en lag -> hogere toeren en meer gas voordat de druk en dus het vermogen opbouwd
-de escudo weer terug ![]()
-het kunnen programmeren van de ecu (ga je voor veel koppel onderin of voor pk's in de hoge toeren)
-raceauto's uit andere klassen, niet alleen f1 en wrc
op 13-04-2009 09:27 PM
BouzyWouzy schreef:
Geen oneerlijke straftijden, als ze mij helemaal op het gras botse en je er nog zelf straftijd voor krijgt hoeft het voor mij ook niet meer! en je kunt dan nog niet eens leaven
Idd als je bijv. te hard een bocht ingaat en bots op een auto of muur dan krijg je gelijk straftijd dat vind ik een beetje lame en als je een auto inhaald net voor een bocht en je remt hard met handrem en dan knald die auto boven op je krijg je ook een straf... het gaat nergens over!!! Ik vind dus dat het uit en aangeschakeld moet kunnen worden... Dus als ik er voor kies zonder te rijden dat er ook geen straffen zijn....
Voor de rest vind ik GT het beste wat er is alleen jammer dan dat je die optie niet uit kunt schakelen voorderest is alles top... en zoals ik al eerder zijn het zal leuk zijn als ze een paar races met motoren hebben... de bekende merken!!! dus zal maar zeggen meschien 4 a 5 merken... YAMAHA, SUZUKI, DUCATI, KAWASAKI, HONDA, BMW etc... en daar meschien max 10 races mee lijkt me wel zo leuk oook voor de afwisseling... en dan de wat gekkere auto's... ik hoop dat er ook weer veel leuke prautotypes inzitten... maar dat komt denk allemaal wel goed voor elkaar...
Ik hoop toch dat ze ooit is dat wat ik zij iets met die motoren zullen doen!!!
op 14-04-2009 09:13 PM
GT is een auto-racegame geen motoren game. koop dan MotoGP of Tourist thrphy of zoiets.
ze gaan gaan ook geen "paar" korfbal ploegen in Fifa steken. of spelletjes boter-kaas-en-eieren in resistance.
op 23-04-2009 02:49 PM
- Meer classics uit Europa. Waar zijn bijvoorbeeld de Opel Manta, Rekord en Ascona, Kadett. En dan noem ik alleen nog maar Opel... Er zitten ook 100 verschillende Nissans in. Op zich begrijpelijk van een Japanse spellenfabrikant, maar wel jammer.
- Free roaming! Het is tenslotte 'the real DRIVING simulator' en niet 'RACING'! Ik wil met m'n Citroen 2CV over een Frans plattelandsweggetje kunnen cruisen, of met m'n VW Golf door een Duits stadje. Volgens mij zit er niemand op te wachten om met zulke trage wegauto's op Ciruit de Sarthe of Fuji te gaan rijden. Er hoeven wat mij betreft niet veel gebieden in te zitten, en ze hoeven ook niet groot te zijn, maar de mogelijkheid moet er volgens mij absoluut zijn.
Het racen moet er uiteraard ook volop in zitten, en verbeterd en uitgebreid worden, maar het 'DRIVING' aspect mis ik echt in deze serie!
- Koplampen aan/uit, en groot licht/dimlicht
- claxon (zoals die bij het echte type klinkt)
- auto's kunnen starten. Wat klinkt er nu beter dan het starten van een vette amerikaanse bak?
- ruitenwissers kunnen bedienen.
- autoradio in de wegauto's. Uiteraard kloppend met de echte types, dus ook qua geluidskwaliteit
- muziek uit eigen collectie kunnen luisteren, over die autoradio's.
- visuele garage, als een soort van museum. Dan krijg je gevoel bij je verzamelde en gewonnen auto's.
- variabele weersomstandigheden
- uur van de dag variabel.
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]