Beantwoorden
Member
svengoes
Bericht 171 van 199 (1.163 Weergaven)

Re: Wat zie je graag in de volledige GT5??

[ Bewerkt ]

HarryLujah schreef:
om te toeteren

Het is onzin om zoiets toe te voegen in een racespel,

je denkt dan ook echt dat als je toetert, dat andere aan de kant gaan (nou niet dus...!!:Stupid:)

Bericht bewerkt door svengoes op 10-11-2009 07:20 PM
ADD ME ON PLAYSTATION NETWORK!

Consoles: PS3 Slim 120 GB - PSP 3000 - PS2 Fat - Sony Bravia 32EX500
Site: CHECK HIER
Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
jL-
Member
jL-
Bericht 172 van 199 (1.150 Weergaven)

Hopelijk komt zoals in grand tourismo 4 wel de computer b rijder erin die voor je kan rijden..

Delen
Member
Ferrari-Schumi
Bericht 173 van 199 (1.139 Weergaven)

jL- schreef:

Hopelijk komt zoals in grand tourismo 4 wel de computer b rijder erin die voor je kan rijden..

aaaah, B-Spec Bob. Ja, hopelijk komt hij weer. Toch wel makkelijk voor lange races. 

Maar nu ik er opeens aan denk het kan best zijn dat Kamuri Kamanuchi bevestigd heeft dat Bob weer mee zal doen in een van ze persconferentie's...

Delen

[ Bewerkt ]

Ferrari-Schumi schreef:

jL- schreef:

aaaah, B-Spec Bob. Ja, hopelijk komt hij weer. Toch wel makkelijk voor lange races. 

Maar nu ik er opeens aan denk het kan best zijn dat Kamuri Kamanuchi bevestigd heeft dat Bob weer mee zal doen in een van ze persconferentie's...

Ja, B-spec Bob doet zeer waarschijnlijk weer mee in Gran Turismo 5. Tijdje geleden had ik nog een kort interview met hem en toen vertelde hij dat hij in onderhandeling was met Polyphony Digital over een nieuw contract. Er waren toen nog wat problemen met het rijden in een schademodel. Daar was Bob geen voorstander van.

http://www.insidegamer.nl/clubs/dutchspeedfreax/clublog/2256

Bericht bewerkt door Am4deos op 11-11-2009 11:02 AM
Delen
Member
NL-Glimmerman
Bericht 175 van 199 (1.072 Weergaven)

Het ciruit van Zandvoort en Assen, de optie om tijdens het tunen bepaalde merk onderdelen te kunnen gebruiken, zoals bv uitlaten van Remus, Sebring en Devil etc. en idd weer een B-spec modus om je door die 24 uurs races heen te slepen.

Delen
Member
Ferrari-Schumi
Bericht 176 van 199 (919 Weergaven)

Of je koopt in plaats van 2 schermen 1 grote zodat je makkelijk split screen kan :smileyvery-happy:

Delen
Member
AAbullets
Bericht 177 van 199 (878 Weergaven)

Gewoon uitbrengen die *****. dat wat wij er in willen hebben doen ze dan maar weer in deel 6 en die dan graag ook weer snel uitbrengen:Argh:

Delen
Member
Ferrari-Schumi
Bericht 178 van 199 (881 Weergaven)

Ik denk dat ik het wachten (nog maar een half jaartje) wel aankan. Okee, het moet niet langer duren maar ik heb liever een volledige, goede game dan een onvolledige, matige game.
Delen

[ Bewerkt ]

Ferrari-Schumi schreef:
Ik denk dat ik het wachten (nog maar een half jaartje) wel aankan. Okee, het moet niet langer duren maar ik heb liever een volledige, goede game dan een onvolledige, matige game.
volledig mee akkoord. maar ik wacht nu al 3 jaar en dat is meer dat ik aankan.
ik ben blij dat er alle belangrijke dingen in de game gaan zitten die ik wil zien.

alleen dat die 20 locaties en 60 layouts zitten me dwars. 20 circuits vind ik weinig ook al heeft het 3 layouts. en ik zie ook graag alle orginele circuits terug... om dat deze zo'n goeie layout hebben. ik blijf er maar op speculeren wat 20 locaties en 60 layouts zijn.Ik hou van GT vanwege de vele wagens en ben dan ook blij met het aantal van 1000+ maar ik heb liever een paar extra circuits tegenover een honderdtal extra wagens.
Delen
Member
Ferrari-Schumi
Bericht 180 van 199 (874 Weergaven)

Maxitsu schreef:

Ferrari-Schumi schreef:
ik heb liever een paar extra circuits tegenover een honderdtal extra wagens.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Want dat zie je ook met prologue weinig circuits is niet leuk. En aan variaties vind ik helemaal niks. Als voorbeeld suzuka. Ik zou nooit bijv. de east course gaan rijden als ik ook de hele baan kan. Maar ik maak mu nog nog niet zo'n zorgen. De gegevens veranderen toch continue. En misschien rond de tijd van uitgave zijn er toch meer circuits.

1 circuit die er zeker in moet is nürburgring!!!

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites