op 23-06-2010 07:49 AM - laatst bewerkt op 23-06-2010 07:50 AM
Ja inderdaad, de oldtimers van '60 zijn altijd wel goed aanwezig. Prachtig vind ik die wagens altijd!!!
En tja, meer F1 wagens zijn natuurlijk altijd welkom. En nu er ook de Red Bull hangar in de game zit, misschien Red Bull racing???
op 23-06-2010 08:02 AM
op 23-06-2010 08:06 AM
Zou wel mooi zijn, bij de red bull hangar racen met een red bull racing. ![]()
op 24-06-2010 12:35 PM
op 14-07-2010 07:52 PM
Jaa formule 1 lijkt me ook wel leuk ![]()
ze moeten ook lekker veel verschillende klasses maken
bijvoorbeeld bij DTM Race Driver 3 op de playstation 2 is echt fet. Daar heb je zo'n beetje alle koningsklassen zoals
1. formula ford
2. formule 1
3. formule 3
4. furmule 2 (gp2)
5. WRC Rally
6. Sprint cars (altijd wel geinig)
7. DTM
8. Nascar (komt er ook in )
9. Indy 500 ( is nu samen gegaan met de indy series en heet Indycars )
10. Stoccars
Ze kunnen er ook wel een paar leuke circuits bijdoen
zoals :
1. Spa-Francochamps
2.Zolder
3 Zandvoort
4 TT circuit Assen
5. Nürburgring
6. Bradhorst ( Is zo leip
)
7. Silverstone (DE NIEUWE VERSIE !!!!! )
9. HOCKENHEIM!
.. Je hebt ook bij dtm3 pittstops ! maar dan zie je het zelf niet.
Vlaggen heb je ook. Helaas zijn die er altijd maar even en eigelijk alleen als jij crasht.
bijvoorbeeld bij hockenheim heb je een hairpin. Ik heb wel eens een paar keer gehad dat ik een beetje laat remde en per ongeluk mijn voorganger raakte
Hij schoot wel van de baan en was een beetje stuk en moest naar de pits.. ( ik ook trouwens ) maar je ziet nooit iemand stil staan naast de baan
tot zover dit hele verhaal door een
EEN GRAN TURISMO FAN DIE NIET KAN WACHTEN TOT HET SPEL UITKOMT!
ps. ik heb gehoort dat de release in Amerika op 2 november was !! DIE DAG DAARVOOR BEN IK JARIG
dus als ze het ook ff in Europa op die datum doen kan ik misschien wel ff vragen aan een gamestore of ik hem een dag voor de release kan krijgen ![]()
op 14-07-2010 08:54 PM
okey
ben het helemaaaaal met je eens ik heb DTM Race Driver ook gehad,(tot de ps2 ermee nokte)
maar ik ben het vooral eens over Zandvoord>!!!!!<![]()
op 24-08-2010 01:54 PM
Er zitten veel lamborghini's in man, de gallarda, murcielage en reveton
op 25-08-2010 01:43 PM

op 26-08-2010 06:14 PM
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]