Gran Turismo

Beantwoorden

Welke headset?

hoi,

Ik wil misschien een headset gaan kopen. Kunnen jullie me hierin adviseren welke ik het beste kan nemen?

Alvast bedankt voor de adviezen!

greetz,

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 2 van 7 (98 Weergaven)

Re: Welke headset?

Weet niet wat je zoekt? Draadloos kan je gewoon die van de ps3 halen, maar zijn toch wel vrij snel leeg iedere keer.

Ik zelf heb er 1 van triton met dolby surround etc. echt perfect geluid, en het spraak gedeelte ook, bijna nooit hoef ik iets te herhalen, perfecte kwaliteit, waarbij de draadloos vaak wel wat laat liggen of ineens geen verbinding meer heeft (en gaat op den duur toch wel vervelend zitten aan je oor)

Met draad zoals ik hem heb nergens geen last van, perfect voor de oren, en ideaal voor de buren, zij hoeven dan tenminste niet mee te luisteren aan het vaak harde geluid. (Al zullen zij het weer raar vinden waarom ik in mijn eigen praat)

Hij koste geloof ik wel een paar centen, maar dan heb je ook echt wel wat in huis.

Level 4

Level 4
r2d2-007
Bericht 3 van 7 (95 Weergaven)

ja dat moet wel raar zyn voor de buren lol, " HUH? die storm is weer aan et lache uit et niets!! wat er rare gozer is dat toch" LOL

Wil wel een draadloze. Geluid gaat over m'n home cinema set.

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 5 van 7 (88 Weergaven)

[ Bewerkt ]

@r2d2, jahahahaha gelukkig is de ene kant half dood, en de andere zwaar gelovig hhahaha (komt goed uit met al dat gevloek). Maar inderdaad, blijft een rare gedachte om iemand te horen praten/vloeken lachen terwijl ze verder niks horen, moet je van de zomer eens horen als de playseat onder de veranda staat buiten hahahahaha heel de buurt kan me dan horen hehehehe

@mausio36, had hem zelf eerst ook over de home cinema, maar het idee draadloos, vaak verbinding weg, irritante gevoel in je oor van die dingen, het snel opraken (uurtje of 4 gamen is al veel) heeft mij doen besloten om er een met usb kabel te nemen.

Maar als je draadloos wilt, gewoon naar de media markt (of andere winkel) en die originele van sony halen, prima ding, bijna iedereen gebruikt hem. Al hoor je heel vaak op een avond: even de headset opladen...... en dan gaan ze typen.

ps. je kan ook een headset nemen welke dus via de usb gaat, maar toch al je geluid hoort via de home cinema, al vind ik het dan nog irritant dat er een plug in je oor zit, daardoor hoor je ook 1 kant van je cinema set minder...............

Ik zou idd wel graag het geluid willen laten spelen over m'n home cinema set. Kan dat met die sony headset ook gewoon?

Level 7

Level 7
ZOMBIE-PAPA
Bericht 7 van 7 (58 Weergaven)

met de kleine in ear bluetooth headset van sony kan je je audio gewoon over je surround setje laten spelen en alleen chat via je headset, kwestie van instellen. alleen vind ik zelf de mic van dit headsetje verkeerd zitten waardoor je bijna niet hoorbaar ben ingame. ik raad je af deze te kopen.

Het hangt er een beetje vanaf waarvoor je je headset wilt gebruiken. speel je veel fps dan is een stereo of surround headset echt geen overbodige luxe. ik zelf heb de sony 7.1 surround wireless headset en ben er erg over te spreken. je hoort dan alle audio door je headset en kunt het chat en game volume apart van elkaar regelen. ik hoor dus bijvoorbeeld tegenstanders veel beter aankomen en kan op mn orientatie afgaan om te kijken waar schoten vandaan komen. dit gaat je never nooit lukken met zo n in-oor headsetje.

Wil je liever een headset puur alleen voor chatten met vrienden dan kan je waarschijnlijk met zo n oortje ook prima af

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws