Gran Turismo

Beantwoorden

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 81 van 100 (78 Weergaven)

Re: ZATERDAG 5 MEI RALLY KAMPIOENSCHAP MOOIE PRIJAUTO'S TE WINNEN

FendtPlayer schreef:

ik kan gt5 server niet in op online nu. Als dat morgne nog zo is kan ik jammer genoeg niet mee doen:-(

normaal is dat maar tijdelijk 

hopelijk hé

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

ja hopelijk ahja nu a-spec doen zeker :-)

hallo,

komt er vandaag eerst nog een oefen lobby online?

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 84 van 100 (65 Weergaven)

weet ik niet valt te zien of ik tijd heb maar je kan zelf ook een lobby openen met die circuits of offline wat oefenen :Wink:

ok :-)

dit zijn de banen he?:

R1:EIGER NW K-ROUTE 4 RONDEN

R2:TOSCANE/NACHT 7 RONDEN

R3:MONZA (ZONDER CHICANES) 7 RONDEN

R4:TOP GEAR TEST TRACK 6 RONDEN

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 87 van 100 (61 Weergaven)

ja en nog een andere maar die maak ik straks in de lobby pas bekend :Wink:  (het is wel GEEN off-road circuit)

oefenlobby open PSN Zeeluh

jebbe over 20 min gaat de lobby open he?
dan is het 18:50

Het was zéér leuk gisteren ! Heb er echt van genoten ! 

Even mijn race-verslag posten : 

RACE 1 :  Ik en matrix waren al vlug voorop , in de voorlaatste ronde maak ik een slipper , hij mij voorbij , maar in de laatste ronde maakte hij dan weer een fout en was ik hem terug voorbij . Joepie gewonnen :smileyvery-happy: 

RACE 2 : Moeilijke baan , het was er donker en had hem maar 1 ronde verkend .. Te weinig dus . Matrix nam de leiding en ik bleef als 2de op een handvol seconden van hem . 

RACE 3 : Monza ! had er zin in ! 'k Vetrok goed , maar in de eerste lange wijde bocht kwam ik met mijn linker-achterwiel op het gras en maakte een slipper :smileysad: Goed teruggekomen , in de laatste ronde reed ik als 3de en jebbe reed heel dicht achter mij . Enja mischien wel te dicht ... Ik was mijn rijlijn aan het volgen , remde op het juiste momen (mischien een héél klein beetje te vroeg) met gevolg dat jebbe mij loeihard langs achter ramde . In het grind terechtgekomen en als 4de gefinishd . Maar Jebbe hadd zijn fout ingezien en gaf de 3de plaats dus toch aan mij . Zéér sportief van je Jebbe ! 

RACE 4 :  Top gear test track . Man man man ... Ik werd verrast door de straffen van het afsnijden . Echt dom van me ... Eindigde dus als voorlaatste denk ik . Dat vond ik echt een hatelijke race :smileyvery-happy: 

RACE 5 :  Deze track was nog niet bekendgemaakt . We wisten wel dat het op een circuit ging zijn . Ik zag op het scherm vershijnen : Nurburgring ... 's Nachts in de gietende regen ... Oke regenbandjes gezet ... Goed vertrokken , reed als 2de , maar toen de ene slipper na de andere . Jebbe nam de leiding en had een 20 sec voor op matrix , waar ik dicht achter reed , maar met al die regen en zeker als je nog eens achter iemand rijd is het heel moeilijk je rempunt te bepalen . Enja toen nog enkele slippers gemaakt , maar toch als voorlaatste gefinishd ! 

Het was echt een top-evenement ! Zéér leuk ! Ookal zegt dat rallyrijden op Gt5 me niet zoveel . Ik heb ervan genoten . Had gehoopt wat meer in de top te finishen maar het is en blijft voor de fun ! Qua clean rijden kon het nog wel wat beter ... :smileyvery-happy: maar als je gefrustreerd raakt geef je al rapper eens een tik(je) 

Ik kijk uit naar het karting event deze avond ! 

Mvg korneeldebruyn 

P.S : Jebbe je hebt het heel goed georganiseerd ! Ik ben benieuwd naar het eindklassement

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws