op 31-01-2012 08:19 PM
hallo, ik weet niet of iedereen dit heeft, maar als je in de cockpit vieuw van een premium auto zit, en die auto heeft een analoge snelheidsmeter, dan geeft die bij mij altijd de snelheid in km/u aan, zelfs als de eenheid van de teller mph is.
voorbeeld: de Chevrolet Corvette Convertible (C3) '69 heeft een analoge snelheidsmeter die tot 160mph kan tellen. mijn gt5 staat gewoon nederlands ingesteld en op km/u. als 100 km/u rijd, geeft de analoge snelheidsmeter niet +-60 mph aan, maar 100mph. dus als ik harder rijd dan 160 km/u, kan ik niet meer zien hoe hard ik rijd in de cockpitvieuw. ik vind dit erg storend omdat dit bij heel veel autos het geval is. weet iemand hier een oplossing voor? ik heb al geprobeerd de eenheden naar mijl te zetten, maar het maakt geen verschil.
op 31-01-2012 10:08 PM
Ik denk dat er geen oplossing is. Aangezien het een auto uit 69 is ![]()
Die zijn er nie voor gebouwt om harder te gaan dan 200 km/h XD
op 31-01-2012 10:24 PM
ik heb dit ook met bijvoorbeeld een nissan 350z, of een 370z, die zijn toch echt wel gemaakt om harder te gaan dan 180km/u
.
op 31-01-2012 10:28 PM
als je dan zo graag je snelheid wilt zien zet je toch je meter van gt5 aan bij snelle opties tijdens racen? t is al mooi genoeg dat ze die naald met je snelheid laten meelopen ![]()
en ik let meer op het circuit dan op mijn dashboard hoor
en als ik al naar dash kijk is het vanwege mijn toeren (ok, als je tuned gaat naald ook niet altijd ver genoeg omdat je max toeren dan wat hoger liggen
) maar dat is ook alleen met slome wagentjes ![]()
op 31-01-2012 10:42 PM
het is voor mij ook niet echt het probleem dat ik niet kan zien hoe snel de auto gaat, maar het ziet er wel een beetje vreemd uit, als je snelheidsmeter bijna even snel klimt als de toerenteller. en dit verschijnsel heb ik ook bij de Dodge Viper SRT10 ACR, en dat kan ik niet echt een sloom wagentje noemen ![]()
op 31-01-2012 10:47 PM
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]