Gran Turismo

Beantwoorden

backup van GT5

hoi,

Klopt het dat je tegenwoordig alleen een (online) backup van je GT5 data kan maken als je dat plus abonnement via de psn shop aanschaft?

Ik zou graag een backup op een usb stick maken, maar dat lukt dus niet. Ik zou erg balen mocht m'n hd een keer crashen en ik dus GT5 weer helemaal opnieuw moet installeren etc.

alvast bedankt.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 4

Level 4
Spa-F_FR3AK
Bericht 2 van 5 (96 Weergaven)

Re: backup van GT5

je kan toch gewoon je usb in je ps3 steken, en dan al je savedata naar die stick kopieren?heb je ook een backup :smileywink:

ja dat dat ik uiteraard al geprobeerd, echter als je dan naar je savedata van GT5 gaat, heb je alleen de mogelijkheid om een online backup te maken mits je dat plus-abonnement hebt. Kijk maar es even, of ik moet iets over het hoofd zien, maar laat dat dan svp maar even weten.

greetz,

Level 3

Level 3
DartRalph
Bericht 4 van 5 (63 Weergaven)

Hoi Mausio,

Eerst je usb-stick in je ps3 steken en dan naar de savegame-data.

Als je de mogelijkheid van die online-backup ziet,hoef je volgens mij alleen maar even naar beneden te "scrollen'' en dan zie je je usb-stick weergegeven.

Zo werkt het bij mij althans en ik heb geen abo.........

Grt Ralph

NO LIFE WITHOUT GT5 !!!

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 5 van 5 (61 Weergaven)

Zoals iedereen al beschreven heeft inderdaad, je stopt een usb stick erin, gaat naar je savegame, en dan krijg je kopieren naar: online/ usb etc.

Ik maak iedere week een backup van mijn savegame op usb, zo weet ik zeker dat mocht er iets verkeerd gaan, ik niet al te veel verlies.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws