Beantwoorden
Member
zakspeed2
Bericht 1 van 82 (337 Weergaven)

game ideeën GT6

We hebben het vaak over aanpassingen van GT5 en dan heb je van die zageventen die zeggen dat dat niet gaat, maar eigenlijk moet ik ze gelijk geven. Mieschien kunnen we wel voorstellen wat er zoal in de toekomstige GT6 moet komen.

We hebben bv. de rally,  voor mij zouden er kampioenschappen in moeten komen met rallyetappes(bij a-spec en b-spec races)

Wat mij persoonlijk leuk lijkt is zo dat raceteams je een contract kunnen geven en dat je voor langere tijd voor een raceteam kunt gaan rijden, wat nooit in GT is gekomen.

We hebben ondertussen ook: le mans series, wrc, nascar, (weet niet precies hoe het heet)japenese gt maar nog geen gt auto's van bij ons en de prototypes van daytona.

slimmere racetegenstanders die van GT5 zijn te simpel om in te halen.

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
zakspeed2
Bericht 2 van 82 (331 Weergaven)

Re: game ideeën GT6

wat mij persoonlijk stoort is als ik met een ford mark IV rij dan rij je tegen toyota gt-one enzo maar ik rij dan liever tegen andere classic cars, dat maakt het leuker

Delen
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 3 van 82 (318 Weergaven)

Dan doe je merkenrace, rij je tegen allemaal Mark IV's haha
Nee ik snap wat je bedoelt :smileywink: dat gt5 gelijkwaardige (qua pp en bouwjaar) auto's kiest waar je dan tegen kan racen. Of nog beter: zelf je tegenstanders kunnen kiezen :smileyvery-happy:
Delen
Member
zakspeed2
Bericht 4 van 82 (305 Weergaven)

je lacht maar een spel uit 2002 kon je al u eigen tegenstanders kiezen, nu 10 jaar later ken ik er geen andere die dat ook kan

Delen
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 5 van 82 (302 Weergaven)

GTR2 op PC? (A)

Delen
Member
zakspeed2
Bericht 6 van 82 (297 Weergaven)

DTM PS2

Delen
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 7 van 82 (294 Weergaven)

dtm race driver 3?

die heb ik ook, maar ik zou niet zeggen dat je zomaar alle auto's kan kiezen die je wilt... wel binnen je klasse maar dat is dan ook alles...

stel je doet een dtm race dan kan je wel zeggen dat je alle audi's eruit wilt hebben, maar om een formulewagen ertussen te krijgen lukt mij niet :smileyindifferent:

Delen
Member
zakspeed2
Bericht 8 van 82 (290 Weergaven)

de eerste versie van dtm kon je zelf auto's kiezen

Delen
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 9 van 82 (288 Weergaven)

oke.

GTR2 (voor pc alleen, van SimBin) is daar ook heel goed in, kan je echt per merk+model zeggen welke je wel en niet wilt :smileyhappy:

Delen
SchumiFAST
Bericht 10 van 82 (280 Weergaven)

Offline:
- Carrière
Je begint net zoals nu met GT, je hebt een beetje geld en kan kiezen welke wagen je koopt, hoe je hem tuned etc. Je hebt daar veel vrijheid en dat moet behouden blijven. Verder wil ik dan de mogelijkheid bieden om een carrière te starten zodat je in seizoenen kan rijden. Neem nu dat je in het begin kan starten met een karting kampioenschap, dat je dan om te twee weken een race moet doen. De overige tijd zou je dan vooruitspoelen of benutten om andere races te rijden. Het zou pas helemaal geweldig zijn moest het ook echt een jaar zijn met seizoenswisselingen. Met een winterstop, die je dan zou kunnen volsteken met rally in de sneeuw of dergelijke.
- Onvoorspelbare AI

- race simulatie
Om de kwaliteit van online races te verbeteren zou men ze realistischer moeten maken. Dit door onder meer de mogelijkheid te geven tot een gecontroleerde race. Waar een door de host aangestelde persoon (of personen) functioneren als stewards. Deze mensen krijgen de mogelijkheid om straffen uit te delen, bv. in de vorm van een drive-through of stop & go. Ook zou men dan als optie kunnen toevoegen dat schade in een race op realistisch staat. Wat wil zeggen dat schade permanent is, dit zou ervoor zorgen dat er ook wrakken op de baan kunnen blijven staan, eventueel zelfs lekke banden. Met dat in het achterhoofd zouden er dan ook gele vlaggen moeten gezwaaid worden (automatisch) of zelfs een safety car of rode vlag, onder controle van de aangestelde stewards.
Op deze manier krijg je pas een racegevoel!

Uiteraard moet er steeds de mogelijkheid om te kiezen of je voorgaande besproken ideeën wel of niet wilt.
Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites