op 29-01-2012 09:19 PM
We hebben het vaak over aanpassingen van GT5 en dan heb je van die zageventen die zeggen dat dat niet gaat, maar eigenlijk moet ik ze gelijk geven. Mieschien kunnen we wel voorstellen wat er zoal in de toekomstige GT6 moet komen.
We hebben bv. de rally, voor mij zouden er kampioenschappen in moeten komen met rallyetappes(bij a-spec en b-spec races)
Wat mij persoonlijk leuk lijkt is zo dat raceteams je een contract kunnen geven en dat je voor langere tijd voor een raceteam kunt gaan rijden, wat nooit in GT is gekomen.
We hebben ondertussen ook: le mans series, wrc, nascar, (weet niet precies hoe het heet)japenese gt maar nog geen gt auto's van bij ons en de prototypes van daytona.
slimmere racetegenstanders die van GT5 zijn te simpel om in te halen.
op 29-01-2012 09:55 PM
wat mij persoonlijk stoort is als ik met een ford mark IV rij dan rij je tegen toyota gt-one enzo maar ik rij dan liever tegen andere classic cars, dat maakt het leuker
op 29-01-2012 10:42 PM
op 30-01-2012 04:49 PM
je lacht maar een spel uit 2002 kon je al u eigen tegenstanders kiezen, nu 10 jaar later ken ik er geen andere die dat ook kan
op 30-01-2012 05:02 PM
op 30-01-2012 05:11 PM
DTM PS2
op 30-01-2012 05:15 PM
dtm race driver 3?
die heb ik ook, maar ik zou niet zeggen dat je zomaar alle auto's kan kiezen die je wilt... wel binnen je klasse maar dat is dan ook alles...
stel je doet een dtm race dan kan je wel zeggen dat je alle audi's eruit wilt hebben, maar om een formulewagen ertussen te krijgen lukt mij niet ![]()
op 30-01-2012 05:31 PM
de eerste versie van dtm kon je zelf auto's kiezen
op 30-01-2012 05:32 PM
op 30-01-2012 06:55 PM
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]