Beantwoorden
Member
b6121ht
Bericht 1 van 12 (252 Weergaven)
Geaccepteerde oplossing

het word een beetje saai

ik merk dat ik de laatste weken steeds minder gt5 speel.

veel mensen zijn nieuwe spellen spelen en dus zijn er minder mensen online.

en aangezien je veel online gereden hebt heb je of de mensen die bijde level 40 al bereikt hebben, en dus niet veel doel meer hebben, oke spelen tot dat je 1000 auto's hebt maar eerlijk de platina is toch niet zo 1,2,3 te doen, en is het doel een beetje "verspeeld" erg jammer want ik heb er toch heeeeeeeeeel wat uren het laatste jaar in zitten.

toch even erbij zeggen dat ik tevreden ben met een spel van (volgens mij toen) 65,- en dan een dik jaar spelen PETJE AF.

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: het word een beetje saai

Maar dan ga je toch lekker met onze sportieve online race events meedoen!!!!!

Schrijf je snel in voor het aankomende GT5 WTCC kampioenschap... topic staat hier wel ergens.

Delen
Member
MacTuffer
Bericht 3 van 12 (245 Weergaven)

dat klopt want zo heb je elke dag weer werk om je auto af te stellen en te oefenen voor de race.

Naar mijn mening kan de race niet snel genoeg komen.

Delen
Member
b6121ht
Bericht 4 van 12 (243 Weergaven)

leuk aangeboden maar ik heb ook nog vrouw en kinderen dus heb heel onregelmatig tijd helaas.

daarbij komt ook dat ik geen expert ben met rijden sowieso met joystick. maar goed kan altijd eens komen joinen.

hebben jullie een link waar ik kan kijken?

Delen

Ach joh... je vrouw en kinderen kunnen je dan mooi aanmoedigen. :smileytongue:

En ik rij zelf ook met controller en stuur met de stick, maar dat is niet zo belangrijk. Het gaat om de fun, niet in de eerste plaats om de prestatie. Daarbij zijn er ook veel bonuspunten te scoren en kan een bepaalde strategie met de banden en pitstops ook wel eens voordelig uitpakken.

Hier is meer info. http://community.eu.playstation.com/t5/Gran-Turismo/EVENT-WTCC/td-p/13836535

Delen
Member
storm-1977
Bericht 6 van 12 (229 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Als ik hier dan ook even op mag reageren,

Inderdaad de online competities zijn er nog wel degelijk, er zijn genoeg websites met leden die regelmatig een wedstrijd organiseren en de meeste vinden het helemaal niet erg als je op het laatste moment joint (of hellaas moet afhaken).

En joystick of stuur, dat maakt allemaal geen bal uit. Ik heb een stuur en playseat, maar ben echt niet sneller dan de mensen met joystick, ook ik rijd gewoon voor de fun die ik uit deze game haal. Ik heb ook haast geen tijd om de auto eens goed af te stellen voor een race.

Volgens mij zijn er nog genoeg mensen die regelmatig rijden, ik ken er die meer dan 400.000km hebben gereden, en nog steeds iedere dag met plezier spelen.

En ook Vrouw en Kind willen wel eens een avondje zonder Vader................

En nog een link eventueel: www.raceonline.nl hier kan je zelf races organiseren, niet zo druk meer de laatste tijd, maar dat gaat weer komen.

Delen
Member
b6121ht
Bericht 7 van 12 (203 Weergaven)

dan ga ik daar eens naar kijken, 

het is misschien hier en daar eens de tijd ervoor nemen om een geplande race mee te doen.

zelf rij ik met de pijltjes lekker oldschool. en ik hou er wel van om eens te ouwhoeren, dus af en toe een lag is altijd welkom.:Thumbs:

misschien is de oudjaars race wel intressant, aangezien ik weet dat ik dan wel de tijd heb.

wel alvast bedankt voor alle feedback

gr. Jochen

Delen
Member
storm-1977
Bericht 8 van 12 (200 Weergaven)

Precies kerel!!!!!! Ook wij houden van een lach tussen door, We proberen zo eerlijk en serieus te rijden, en niet iedereen is van het zelfde nivo, maar ach, zolang we er lol in hebben. En met de headset worden er zo af en toe wat grapjes of iets dergelijks gedaan, gewoon racen voor de fun! Iedereen heeft er plezier in, ook al rijd je achteraan, zolang je maar netjes rijd en niet iedereen in de weg zit enz. is er niks aan de hand.
Die oudejaars race gaat wel leuk worden schat ik in, en aangezien jezelf weingi tijd hebt zoals je aangaf, kan je op deze site ook zelf een race organiseren op een dag welke jou uitkomt!!!!!!
Delen
Member
r2d2-007
Bericht 9 van 12 (176 Weergaven)

storm en bb... waarom doen jullie nie mee met ons een keertje?

het komende WTCC kampioenschap wordt ckers leuk

Delen
Member
storm-1977
Bericht 10 van 12 (173 Weergaven)

Storm staat al op de wachtlijst voor het wtcc r2, begint alleen beetje te lang te duren..........................
Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites