op 16-12-2011 09:59 AM
ik merk dat ik de laatste weken steeds minder gt5 speel.
veel mensen zijn nieuwe spellen spelen en dus zijn er minder mensen online.
en aangezien je veel online gereden hebt heb je of de mensen die bijde level 40 al bereikt hebben, en dus niet veel doel meer hebben, oke spelen tot dat je 1000 auto's hebt maar eerlijk de platina is toch niet zo 1,2,3 te doen, en is het doel een beetje "verspeeld" erg jammer want ik heb er toch heeeeeeeeeel wat uren het laatste jaar in zitten.
toch even erbij zeggen dat ik tevreden ben met een spel van (volgens mij toen) 65,- en dan een dik jaar spelen PETJE AF.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-12-2011 10:25 AM
op 16-12-2011 11:17 AM
dat klopt want zo heb je elke dag weer werk om je auto af te stellen en te oefenen voor de race.
Naar mijn mening kan de race niet snel genoeg komen.
op 16-12-2011 11:35 AM
op 16-12-2011 02:07 PM
Ach joh... je vrouw en kinderen kunnen je dan mooi aanmoedigen. ![]()
En ik rij zelf ook met controller en stuur met de stick, maar dat is niet zo belangrijk. Het gaat om de fun, niet in de eerste plaats om de prestatie. Daarbij zijn er ook veel bonuspunten te scoren en kan een bepaalde strategie met de banden en pitstops ook wel eens voordelig uitpakken.
Hier is meer info. http://community.eu.playstation.com/t5/Gran-Turism
op 16-12-2011 04:59 PM - laatst bewerkt op 16-12-2011 05:01 PM
Als ik hier dan ook even op mag reageren,
Inderdaad de online competities zijn er nog wel degelijk, er zijn genoeg websites met leden die regelmatig een wedstrijd organiseren en de meeste vinden het helemaal niet erg als je op het laatste moment joint (of hellaas moet afhaken).
En joystick of stuur, dat maakt allemaal geen bal uit. Ik heb een stuur en playseat, maar ben echt niet sneller dan de mensen met joystick, ook ik rijd gewoon voor de fun die ik uit deze game haal. Ik heb ook haast geen tijd om de auto eens goed af te stellen voor een race.
Volgens mij zijn er nog genoeg mensen die regelmatig rijden, ik ken er die meer dan 400.000km hebben gereden, en nog steeds iedere dag met plezier spelen.
En ook Vrouw en Kind willen wel eens een avondje zonder Vader................
En nog een link eventueel: www.raceonline.nl hier kan je zelf races organiseren, niet zo druk meer de laatste tijd, maar dat gaat weer komen.
op 17-12-2011 03:33 PM
dan ga ik daar eens naar kijken,
het is misschien hier en daar eens de tijd ervoor nemen om een geplande race mee te doen.
zelf rij ik met de pijltjes lekker oldschool. en ik hou er wel van om eens te ouwhoeren, dus af en toe een lag is altijd welkom.![]()
misschien is de oudjaars race wel intressant, aangezien ik weet dat ik dan wel de tijd heb.
wel alvast bedankt voor alle feedback
gr. Jochen
op 17-12-2011 04:27 PM
op 18-12-2011 10:25 AM
op 18-12-2011 10:32 AM
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]