Beantwoorden

hoe racepackwagens verwijderen?

hello,

ik heb onlangs verschillende pakketten gekocht voor gran turismo 5. eens in GT-mode ben ik tot de conclusie gekomen dat er verschillende kaarten dubbel waren :smileyfrustrated: maar heb ze toch aanvaard omdat ik ervan uitging dat je ze of kon verkopen of kon verwijderen maar spijtig genoeg lukt geen van deze twee opties. :smileysad: weet iemand hoe ik ze toch kan weg krijgen? :Confused:

thx

grtz

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
Tommy-160
Bericht 2 van 5 (76 Weergaven)

Re: hoe racepackwagens verwijderen?

niet .

Wagens die je krijgt via een DLC kan je niet verkopen, inruilen of aan iemand cadeau geven.

Delen

ik had al zo een vermoeden, hopelijk denken ze eraan bij hun volgende update!

toch merci

Delen
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 4 van 5 (61 Weergaven)

Welke auto's heb je dan dubbel? Ben zelf dat probleem niet tegengekomen, behalve bij de karts xD (maar wie rijdt er nou zo veel met die dingen? :smileytongue:) en als je in GT-auto geen geld wil uitgeven aan revisies etc kan je toch je 2e auto pakken die dan nog nieuw is? :smileytongue:
Delen

ik had per ongeluk 2x hetzelfde pakket gekocht...

het probleem om te kunnen verwijderen is verholpen met de laatste update...

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites