Gran Turismo

Beantwoorden

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 1 van 3 (62 Weergaven)

mazda roadster tc rm race (dlc)

Een race vanavond voor de mazda roadster tc rm (dlc) auto, room open om half 8 ongeveer.

De auto moet standaard zijn, niet getuned en er word geraced op: grand valley oost en deep forest raceway (beide omgekeerd)

max. 220pk en 795 kilo. Lijkt het je leuk, voeg Pepesbold72 toe aan je vrienden, vermeld er even bij dat je voor de mazda race komt.

Geen event van mij, maar ik probeer het een beetje te promoten, bedoeling is om later een kampioenschap ermee te doen.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: mazda roadster tc rm race (dlc)

ik probeer er bij te zijn !!! 

Level 4

Level 4
Spa-F_FR3AK
Bericht 3 van 3 (44 Weergaven)

Re: mazda roadster tc rm race (dlc)

sorry, kan niet... ben met Le Mans 24-uur bezig (a-spec) en zit nu pas iets van 3 uur in de race (schat ik, heb tijd uitgezet :smileywink:)

en op dit moment zit MW3 er weer in, had ik weer ff zin in en ben nu weer halfverslaafd daaraan xD

ook vanavond of morgenavond nog een beugel op mn bureau monteren om mn 2 monitoren van mn bureau de lucht in te krijgen xD

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws