Gran Turismo

Beantwoorden

Member

Member
jogostepz
Bericht 1 van 3 (86 Weergaven)

nog steeds gesukkel na update 2.01

toen update 2.00/01 werd doorgevoerd heb ik deze geïnstalleerd en dat is zoals bij velen toen, een paar keer mislukt..

Enkele dagen later heb ik dan toch succesvol de update geïnstalleerd, met als gevolg dat de auto's die ik vlak voor de update gekocht heb wel in men garage staan,  maar ik kan ze noch selecteren, noch verkopen/verwijderen.. ze zitten gewoon vast..  
wrs omdat sommige van die auto's ook bij mijn favorieten stonden, kan ik nu ook geen arcade mode meer spelen..
van zodra ik een circuit gekozen heb in arcade, krijg ik een zwart scherm en kom ik weer terug op de homepage terecht.. fantastisch..      

ik heb al verschillende keren geprobeerd zowel de gamedata als de savegame data te verwijderen, en de update opnieuw te doen,  maar telkens van zodra ik achteraf de gamedata weer op men ps3 zet is alles weer *****ed..

vind dit echt rot want ik speel graag split screen met vrienden, ik kan nu ook geen downloadable content kopen tot dit gefixt is,  en ik heb geen zin om opnieuw te gaan sparen voor al mijn dure auto's zoals de Ferrari F1's en men gratis Red Bull X2010  

weet iemand raad?

grtz!

(p.s. :   op zich zit ik er niets mee in het spel opnieuw te beginnen, want dan werkt mijn arcade en alles wel perfect. Ik heb gewoon geen zin/tijd om al die dure wagens bijeen te sparen..   dus als mensen zich geroepen voelen mij aan enkele duurdere wagens te helpen dan kan ik weer verder..) 

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
MVP
Am4deos
Bericht 2 van 3 (74 Weergaven)

Re: nog steeds gesukkel na update 2.01

Lijkt er op dat je gamesave corrupt is, omdat je zonder die gamesave wel normaal kan spelen.

Dure auto's weg geven lukt niet meer, omdat dit begrensd is tot 1 miljoen credits.

Maar als je een paar keer die Seizoensevents wint, heb je in een paar uur zo weer 10 miljoen bij elkaar gereden.

Member

Member
jogostepz
Bericht 3 van 3 (53 Weergaven)

Re: nog steeds gesukkel na update 2.01

oef, heb stomweg vlak na het posten van mijn bericht een oplossing gevonden.. :smileytongue:

Door met L1 "meerdere selecteren" , dan menu en 'verwijderen uit favorietenlijst' te nemen heb ik ze uit mijn favorieten gekregen. en nu werkt mijn Arcade mode weer perfect!

Die paar auto's however blijven wel corrupt, hoop dat dit niet voor grotere problemen gaat zorgen met de volgende aankomende update..

Anyways, ik kan weer terug lekker gaan racen dan! :smileytongue:

thx!

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws