Reply
Member
duym1995
Registered: 23-05-2008
Message 1 of 3 (1,448 Views)

tips

ei, som alle andre, så synes jeg gt er utrolig bra spill. men nå sitter jeg fast i klasse A. Jeg pleier spille med driving line, men noen ganger, så viser den en allfor kort bremsestrek, og derfor kjører jeg rett i veggen. jeg har prøvd å bremse mer, men oppnår bare å glemme det, bremse for mye eller for lite. og hvilken bil er best? jeg har kjøpt en ferrari, den med flest hestekrefter, over 600. men jeg greier det fortsatt ikke. men vekt har jo mye å si, så noen som vet hvilken bil som er best? og jg har sett noen som pleier bare å sladde i svingene istedenfor å bremse ned helt, men åssen gjør de det? har det noe med håndbrekket å gjøre?
Share
Please use plain text.

Re: tips

Hvilket løp i klasse a sliter du med? Å en Ferrari er nok ikke den letteste bilen å kjøre heller!

Trening er nok det eneste som hjelper!

Du kan finne masse tips om GT5P på gtplanet.net

Share
Please use plain text.

Re: tips

En Ferrari er alt for rå til at køre i klasse A. Prøv en Ford GT (Ik den tunede) og øv dig lidt i den. Her eren lille "Walktrough"

C Class
Cars Needed:
- Suzuki Capuccino
- Honda Integra Type R
You Can Finish All Events In C Class With Just These Two Cars. Prize Car Is Daihatsu Ofc-1. For Really Quick-start Go With Integra First Since You Can Enter Many Events With It.

B Class
Cars Needed:
- Honda Integra Type R (already Have It From C Class)
- Mitsubushi Lancer Evolution Ix Gsr
- Nissan Gt-r 07
Prize Car: Bmw Concept 1 Series Tii 07

A Class
Cars Needed:
- Bmw M3 Coupe
- Ferrari F430
- Ford Gt (for "american Muscle Series" Races, And Youll Need It For One Race In S Class)
- Any Japanese "300 Hp" Car For "japanese 300hp Series" Races (i Bought Nsx Type-r And I Didnt Regret It )
Prize Car: Nissan Skyline Coupe Concept p7

S Class
Cars Needed:
- Mines Skyline R34
- Ferrari F40
- Ford Gt (you Have It From A Class)

Sonderceeeeeeeeeeeeeeeeee...
...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed :smileywink:
Share
Please use plain text.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

För att kunna skriva i forumet måste du vara inloggad. Du kan logga in med ditt PLAYSTATION@Network - konto här. Om du inte har ett PLAYSTATION®Network Sign In ID och lösenord kan du registrera dig här.

Vi finns också på Twitter! Där kan ni följa oss och få de senaste uppdateringarna. Ni kan också följa den Skandinaviska Community Team Leadern DancingTurian.

För de senaste nyheterna, evenemang och tävlingar, besök Nyheter, aktiviteter & tävlingar

Följ våra Twitter och Facebook - sidor för Danmark, Norge & Sverige!

Med vänliga hälsningar,

Community Teamet

Kalender

Tävlingar/Konkurrence/Konkurrens

Evenemang

Fun Nights

Utvalda