Gran Turismo

Beantwoorden

Member

Member
yasamithebest
Bericht 41 van 53 (98 Weergaven)

Re: wie heeft gran turismo 5

Ik voeg me toe : 

yasamithebest

x
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
M-Martijn-
Bericht 42 van 53 (71 Weergaven)

Re: wie heeft gran turismo 5

ik heb hem ^.^ ik heb alle GT series 

Member

Member
XxEvilxX123456
Bericht 43 van 53 (59 Weergaven)

Vraagje

Beste,

Ik ben heel de tijd aan het denken of ik eigenlijk gran turismo zou kopen ik wil eerst ween of het wel zeker een aanrader is hiermee bedoel ik dus ... Heeft iedereen op de ps2 gran turismo 4 gespeeld ? Die vont ik namelijk wel echt erg leuk dus ik zou egenlijk ook een game willen hebben in de genre van die gran turismo 4 daarom wil ik vragen is gran turismo 5 het zelfde als 4 ---> Kan je ook beginner events doen, Expert events ect...? 

Ik ben namelijk al 2 dagen aan het zoeken op ''youtube'' hoe gran turismo 5 n elkaar zit maar ik krijg niet echt het antwoord die ik zeker wel wl weten.!

Mvg, Arno

Bedankt!

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 44 van 53 (57 Weergaven)

Re: Vraagje

Ik heb alleen maar gt1 en volgens mij ook nog beetje gt2 gespeeld, maar de opzet blijft iedere keer hetzelfde inderdaad, je begint met je A-spec races, begint bij het begin, en bouwt naarmate je races wint steeds meer op. Zo worden de races steeds lastiger, al vond ik het net als deel 1, nog steeds te simpel de meeste events, kwestie van geld sparen, en tunen.

Ook zijn er weer de nodige rijbewijzen te verdienen, al hoef je deze niet persee te gaan halen deze keer.

Je kunt nu ook poppetjes via B-spec laten racen, dan moet je ze zeg maar coachen.

Als je hem opstart, begin je dus heel simpel, en moet je geld verdienen om steeds meer wagens te halen.

Je kunt ook online auto's zoeken, kopen etc. Het is zeker een uitgebreid spel wat je zomaar niet op platinum hebt uitgespeeld.

Maarrrrrrr wat deze game helemaal top maakt: Het online racen!!!!!!! Dit is het toch wel helemaal vind ik, veel uitdagender dan A-spec, en er zijn altijd leuke events te vinden hier (of op andere sites) waar je aan mee kan doen. Iedere dag zijn er altijd wel mensen online te vinden waar je mee kan racen. Daar verveel je je geen moment, zelfs na meer dan een jaar komen er nog steeds regelmatig updates, nieuwe online events etc. Kortom ik vind het online gedeelte helemaal top. Offline heb ik maar 2 of 3 weken gespeeld denk ik.

En ik denk dat juist nu steeds meer serieuse mensen dit spel blijven spelen, dus van die irritante gasten die spel kopen en races gaan verzieken ben je zo goed als af!

Ik zeg DOEN

Member

Member
XxEvilxX123456
Bericht 45 van 53 (51 Weergaven)

Alvast Bedankt!

Bedankt dat je even tijd hebt gemaakt en me hierop dus hebt geinformeerd :smileywink:

Voeg me toe! op ps3

XxEvilxX123456

Ik heb nu gt [b]NOG NIET[/b]

Maar ik zal hem bijna gaan kopen 

Nog eens Bedankt!

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 46 van 53 (47 Weergaven)

Daar is dit forum toch voor bedoeld? Mekaar proberen te helpen!!!

Enne toevoegen...........sjezus wat een naam heb jij uitgekozen hahahahaha

Zodra je gt5 gekocht hebt voeg je Storm-1977 maar toe, lijkt me makkelijker hahaha, is trouwens ook het enigste spel wat ik speel op de ps3, nog geen ander spel gehad sinds ik dat ding heb

Member

Member
XxEvilxX123456
Bericht 47 van 53 (37 Weergaven)

Ik speel allees 1 game en dat is mw3 ik vind het best wel een aanrader messchien voor je maar dan wel later :smileytongue: Ik ga vandaag naar de winkel achter gt5

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 48 van 53 (29 Weergaven)

XxEvilxX123456 schreef:

Ik speel allees 1 game en dat is mw3 ik vind het best wel een aanrader messchien voor je maar dan wel later :smileytongue: Ik ga vandaag naar de winkel achter gt5

niet bedenken he:Wink:

Hallo,

ik heb maar 2vrienden die GT5 spelen.

ik zelf speel het op mijn andere accounte: CarMan333

zijn er misschien mensen die mij willen uitnodigen om vriend te worden op ps3?

alvast bedankt

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 50 van 53 (14 Weergaven)

FendtPlayer schreef:

Hallo,

ik heb maar 2vrienden die GT5 spelen.

ik zelf speel het op mijn andere accounte: CarMan333

zijn er misschien mensen die mij willen uitnodigen om vriend te worden op ps3?

alvast bedankt

voeg mij maar toe op je beide accounts

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws