Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 88

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
15 jun 2012
Door jebbe_1-

jebbe_1-

99%
07 Rang
voortgang
Geaccepteerde oplossing

wie wil storm-1977 terug?

66 reacties 554 Weergaven Aangemaakt: 15-06-2012
15 jun 2012
Door jebbe_1-

deze topic is bedoeld als een soort petitie om te zien wie storm terug wil.

jullie denken misschien dat ik overdrijf maar ik voel me schuldig alhoewel het niet aan mij ligt.

VERWIJDER OF VERPLAATS DIT TOPIC AUB NIET MODERATORS

voeg je naam bij dit lijstje als je storm terug wil!

0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Geaccepteerde oplossingen

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
05
/16

MartyatMax

• Beta Tester
90%
05 Rang
voortgang
MartyatMax
geaccepteerde oplossing

Ik zal een reply lock op dit topic zetten. Dan zakt hij vanzelf naar beneden uit de lijst, maar is hij niet definitief verwijderd. (mocht je nog wat terug willen lezen)

Mocht je toch wat dringends hebben dan kan je altijd een nieuw topic openen hier of in de algemene discussie of iets posten in on/off topic

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Kudos

Re: wie wil storm-1977 terug?

Alle reacties

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
05
/16

Am4deos

• Award Winner
95%
05 Rang
voortgang
Am4deos
geaccepteerde oplossing

Spa-F_FR3AK schreef:
wauw, gaan we nu bij alles zeggen 'no offence hoor' en dat soort sh*t, wat een aansteller...

Aiaiaiaiaaiaai.... Spa... je zit op het randje met je laatste woordje.

En jebbe_1- is nu vooral bezig met zich op tijd in te dekken, want hij heeft zijn lesje wel weer geleerd. Die komt nog goed weg met zijn 4 fake accounts. Terwijl hij zich voordeed als 4 van zijn gespleten persoonlijkheden, ging alle aandacht naar storm-gate en bleef hij buiten schot van de mods. ;)

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
03
/16

Spa-F_FR3AK

98%
03 Rang
voortgang
Spa-F_FR3AK
geaccepteerde oplossing
haha, *hint* *hint* richting mods :p
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

r2d2-007

91%
05 Rang
voortgang
r2d2-007
geaccepteerde oplossing

Am4deos schreef:

Spa-F_FR3AK schreef:
wauw, gaan we nu bij alles zeggen 'no offence hoor' en dat soort sh*t, wat een aansteller...

Aiaiaiaiaaiaai.... Spa... je zit op het randje met je laatste woordje.

En jebbe_1- is nu vooral bezig met zich op tijd in te dekken, want hij heeft zijn lesje wel weer geleerd. Die komt nog goed weg met zijn 4 fake accounts. Terwijl hij zich voordeed als 4 van zijn gespleten persoonlijkheden, ging alle aandacht naar storm-gate en bleef hij buiten schot van de mods. ;)

elaba zo niet he

ik eis een ban voor spa voor zijn kwetsende woorden

ik eis een ban voor jebbe omdat hij een ban voor my vraagt en dan liefst een permanente ban voor de am4 omdat hy hem teveel komt bemoeien :p hahahaha

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
03
/16

Tommy-160

96%
03 Rang
voortgang
Tommy-160
geaccepteerde oplossing

hihi

0 Kudos

[ Bewerkt ]

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

sturm-1977

75%
02 Rang
voortgang
sturm-1977
geaccepteerde oplossing

misschien een idee? Om een topic aan te maken waarbij alleen mensen mogen kijken die min. 100berichten ofzo gepost hebben, en daarbij rekening moeten houden dat zij hier taal kunnen verwachten die niet door de beugel kan, maar die nog wel grappig is bedoeld?

Om zo de mensen die hier vaak komen, en mekaar redelijk kennen qwa gedrag om hier gewoon wat stomzinnige dingen soms te posten?...................... neh laat maar zitten ook!

En laten we opassen, zodadelijk is dit topicje de nr1 hit van dit forum..........dat willen we niet

Daarom lekker verwijderen, en move on!

Storm heeft gepsroken

EEUUUHHH R2, ik ben nog weg hej lol!!!! Ik zit nog op strafkamp mijn zonden te overwegen (ofzoiets)

0 Kudos

[ Bewerkt ]

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

patrickartc112

55%
02 Rang
voortgang
patrickartc112
geaccepteerde oplossing

welk topic?! heb totaal geen weet waar het over gaat.........of het moet zijn dat men op taalgebruik moet passen ....daar heb ik iets van meegekregen in de voorwaarden :P

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

r2d2-007

91%
05 Rang
voortgang
r2d2-007
geaccepteerde oplossing

sturm-1977 schreef:

misschien een idee? Om een topic aan te maken waarbij alleen mensen mogen kijken die min. 100berichten ofzo gepost hebben, en daarbij rekening moeten houden dat zij hier taal kunnen verwachten die niet door de beugel kan, maar die nog wel grappig is bedoeld?

Om zo de mensen die hier vaak komen, en mekaar redelijk kennen qwa gedrag om hier gewoon wat stomzinnige dingen soms te posten?...................... neh laat maar zitten ook!

En laten we opassen, zodadelijk is dit topicje de nr1 hit van dit forum..........dat willen we niet

Daarom lekker verwijderen, en move on!

Storm heeft gepsroken

EEUUUHHH R2, ik ben nog weg hej lol!!!! Ik zit nog op strafkamp mijn zonden te overwegen (ofzoiets)

Ja goed idee storm, ik zie het al voor me hoe et eraan toe zal gaan ahahaha :D

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

r2d2-007

91%
05 Rang
voortgang
r2d2-007
geaccepteerde oplossing

we kunne nog het spelletje: "Wie wordt eerst gebanned" spelen :D

dus elk ombeurten zeggen we een woord dat steeds moeilyker te verteren valt by de mods en diegene die als laatste overblijft wint

hahaha

EDIT: het zal wel rap uitgespeeld zyn :p

0 Kudos

[ Bewerkt ]

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
03
/16

Spa-F_FR3AK

98%
03 Rang
voortgang
Spa-F_FR3AK
geaccepteerde oplossing
of iedereen een ban xD
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
03
/16

Tommy-160

96%
03 Rang
voortgang
Tommy-160
geaccepteerde oplossing

r2d2-007 schreef:

we kunne nog het spelletje: "Wie wordt eerst gebanned" spelen :D

dus elk ombeurten zeggen we een woord dat steeds moeilyker te verteren valt by de mods en diegene die als laatste overblijft wint

hahaha

Je moet wel respect blijven tonen aan de mods he :P 

als je in de buurt van een agent ook geen scheet zijn richting op laten. Dan is dat een belediging van ambtenaar in functie. In dit geval een gamer in functie ! 

Al vind ik het wel een leuk idee !! 

0 Kudos

[ Bewerkt ]

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

r2d2-007

91%
05 Rang
voortgang
r2d2-007
geaccepteerde oplossing

ja maar ik heb geheime banden met de mods (de cosa nostra) en we zitte dan te onderhandelen met een dikke sigaar en als er ons één niet aanstaat -> ban

dus ik zou maar oppassen Tommy

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
03
/16

Tommy-160

96%
03 Rang
voortgang
Tommy-160
geaccepteerde oplossing

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

sturm-1977

75%
02 Rang
voortgang
sturm-1977
geaccepteerde oplossing

R2d2 die denkt dat ie James Bond is.........hahahahahaha

Die denkt dat de mod Luke skywalker is, en ieder ander Dart vader is.........

Toch zou het een top idee zijn om een uitlaat klep te hebben op dit forum.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

r2d2-007

91%
05 Rang
voortgang
r2d2-007
geaccepteerde oplossing

ja sturm, und du bist:

Ja-ba

0 Kudos

[ Bewerkt ]

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
03
/16

Tommy-160

96%
03 Rang
voortgang
Tommy-160
geaccepteerde oplossing

hahahahahahahahhaha 

wel een goed idee zo'n forum. Het kritiek en gezeik forum :D 

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
05
/16

Am4deos

• Award Winner
95%
05 Rang
voortgang
Am4deos
geaccepteerde oplossing

Tommy-160 schreef:

Ik mis SchumiFAST.... WAAR IS IE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:xCry:

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

sturm-1977

75%
02 Rang
voortgang
sturm-1977
geaccepteerde oplossing

lol allemaal!!!! Wat zijn we allemaal begaand met het lot wat onze grote vriend De Storm.

Daarom zou er ook geen topic moeten zijn met wie wil storm terug, maar een topic met een poll, waneer Storm weer online gaat! Diegene die er het dichts bij zit wint een trip naar euro disney (op eigen kosten)

Maar alle gekheid op een stokkie (ik zit vooraan), we weten wat de reden was, ik was er van begin af aan al tevreden mee (op de uitleg na dan), laten we dit topicje lekker sluiten en opdoeken.

Al ben ik nog steeds een voorstander inderdaad voor een "stomzinnig topicje", dat je gewoon kan melden wat je te melden hebt over anderen, over jezelf of weet ik al niet meer, lekker offtopic (wat weer juist ontopic is) waarin je alle frustraties kwijt kunt, alle onrecht welke je aangedaan is, zonder al te grof te worden.

Om hierin te kijken, posten moet je je aanmelden en min. 18jaar zijn en bewust zijn van het feit dat er soms ultra stomme dingen gezegd kunnen worden, zonder consequenties, mits er geen grof taalgebruik is. (misschien handig om dit dan ook niet op de hoofdpagina te zetten, maar alleen zichtbaar word voor leden die aangemeld zijn hiervoor) Het is maar een idee hej, No - offen................. lol

Het idee is alleen maar omdat je op andere forums niet zo gestraft word, terwijl we daar ook deze game spelen, en allemaal gezellie zijn, dan kan je misschien nog een ban op een forum krijgen maar kan je nog wel met je ps3 spelen.

Nu schrik je misschien mensen af hier.

Een ban op het forum vond ik wel reeel, maar om nu ook mijn psn account af te koppelen........it's all i got man..............lollolololololololololol

tjaaa sorry maar ik zie er de lol nog van in! Net zoals ik het bij het echte leven doe, alles met plezier benaderen hoe rot het ook kan zijn

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
07
/16

jebbe_1-

99%
07 Rang
voortgang
jebbe_1-
geaccepteerde oplossing
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
05
/16

MartyatMax

• Beta Tester
90%
05 Rang
voortgang
MartyatMax
geaccepteerde oplossing

Ik zal een reply lock op dit topic zetten. Dan zakt hij vanzelf naar beneden uit de lijst, maar is hij niet definitief verwijderd. (mocht je nog wat terug willen lezen)

Mocht je toch wat dringends hebben dan kan je altijd een nieuw topic openen hier of in de algemene discussie of iets posten in on/off topic

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

sturm-1977

75%
02 Rang
voortgang
sturm-1977
geaccepteerde oplossing

@panda,

Zodra ik weer online kan hier (en op de ps3) mag je wat mij betreft dit topic sluiten.

Alle vragen zijn volgens mij beantwoord, en iedereen heeft een stukje duidelijkheid lijkt.

Lijkt me niet om dit topic hier op te laten staan? Het ging al nergens om (ik bedoel wie wil storm terug?? DOH) en het eindigt hier ook een beetje wat eigenlijk niks meer met gt5 te maken heeft.

Regels zijn er, waren er al, en dienen natuurlijk nageleefd te worden. Dat er soms wat mensen misschien iets te ver gaan kan gebeuren en blijf je altijd houden natuurlijk.

Daarom: Laat dit een les voor jullie zijn mensen!!!!!

ps. nog geen vraag op mijn antwoord gehad volgens mij panda? Hoort de email die je hier in de inbox ziet staan, ook bij je eigen mail te komen of niet? Ik bedoel dus gewoon outlook.

Ik kijk daar altijd de spam folder na, je weet nooit wat er weggegooid word, maar ook daar niks in binnen gehad.

Je zou het met (bijv.) R2d2-007 kunnen testen, door hem een ban te geven..... Dan weten we gelijk of er iets verkeerd gaat LOL

Zodra ik weer in kan loggen met (de overweldigende super) Storm account kan ik ook daar in de inbox kijken, of die mailtjes niet daar staan.

(ps. zou volgens mij een ban zijn van 4000min ofzo? das volgens mij max. 3 dagen toch? Of heb ik ergens tijd bijgeboekt?)

Dit topic laat ik dan ook aan de mods over. Ik denk verwijderen (zodra ik weer kan inloggen, anders kunnen we nergens onze gal spuwen lol) daar dit topic niks geen meerwaarde bied aan het forum, en het spel. Mensen die dit topicje lezen denken misschien gelijk: hmmmm daar kan ik beter wegblijven.......

En als iedereen ineens overal bij gaat lopen posten no offence enz. inderdaad....... KOM OP HEJ.....

ik neem toch aan dat 99% hier niet meer op de kleuterschool zit? (wie die 1% is laat ik in de midden lol)

ojaa no offe...........

Update:

LOL, zit je daar net je verhaaltje te typen, zijn er al weer nieuwe berichten hahahaha

Het blijft toch leven hej!

Maar zoals Am4deos al zegt, dankzij Jeb met zijn 4 accounts (al wil ik nog steeds een onderzoek naar hoeveel nu precies hehehe) zit ik met de gebakken peren.........

Nee ligt totaal aan mijn eigen natuurlijk, te ver doordrammen en posten in topics waarbij het niet relevant was etc. etc.

En voor iedereen, trek het je vooral niet aan dat ik een ban heb gehad, ik zit er echt niet mee, en ga hierbij echt geen personen aanwijzen enz.

[ Bewerkt ]

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
03
/16

Spa-F_FR3AK

98%
03 Rang
voortgang