Beantwoorden
Member
lperBELGIUM
Bericht 31 van 40 (894 Weergaven)

Re: Heavy Rain DEMO

of Sony reclame stunt  klik

Grass
Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
sw1vkl26
Bericht 32 van 40 (879 Weergaven)

Wat een ellende om hier je hier in te schrijven zeg, wat moeten ze met mijn straatnaam en dergelijke? Maar goed 't is gebeurd.

Gisteren de demo uitgeprobeerd maar was er na een half uurtje denk ik al klaar mee, kon tenminste niet meer dan ik al had gedaan geloof ik. Ziet er supermooi uit, het lijkt wel een film, jammer dat het zo weinig is. Besturing vond ik ook even wennen, vooral het "recht lopen".

Delen

Inschrijven moeilijk? Zover ik weet kan je gewoon inloggen met je PS3 account, daar heb je o.a. ook je straatnaam ingevuld dus beetje dubbelop nu

Heb de demo net in het nederlands gedaan maar nee, vind het maar niks :smileytongue:.
Delen
Member
liezeke
Bericht 34 van 40 (865 Weergaven)

Hey,

Ik en een vriend van mij hebben gisteren de demo getest.

Het is inderdaad eerst wat wennen door de besturing enzo.

Ik vond de beelden super, had het gevoel zelf in een film mee te spelen.

Ik vind de demo wel net iets te kort om me helemaal te overtuigen naar meer.

Alhoewel ik wel nieuwsgierig ben naar het vervolg van het verhaal...

:smileyhappy:

Delen
Member
madurai73
Bericht 35 van 40 (855 Weergaven)

De demo vind ik schitterend, de tutorial stelt niet veel voor (Shelby die door een straat loopt) maar de twee demo afleveringen zijn wel knap. Ik heb die bij die prostituée twee keer gespeeld om te zien of ik een ander resultaat kon krijgen (het antwoord is JA) en bij de crime scene heb ik toch een tijdje moeten zoeken tot ik begreep dat er méér te doen was dan alleen maar wat rondlopen en sporen bestuderen :smileyhappy:

De game is nu aangeschaft, hopelijk beleef ik er evenveel plezier aan.

Ik heb een blog aangemaakt over Heavy Rain : http://heavyrain-game.blogspot.com/

commentaar is daar altijd welkom :-)

Delen

Ik heb eerst de demo gedownload tijdens de 4-day challenge (http://heavyrain-game.blogspot.com/2010/03/wat-was-de-4-day-challenge.html) en ik moet eerlijk zijn dat ik serieus onder de indruk was. Niet alleen van de grafische uitstraling, maar ook de muziek en de manier waarop de gamepad gebruikt wordt.

Ondertussen heb ik het spel aangeschaft (met een kortingbon van The Insiders) en het spel overstijgt mijn (reeds hoge) verwachtingen. Voor het verhaal is ijzersterk. Wie dit een B-film durft te noemen, heeft volgens mij nog niet genoeg oude Hitchcock films gezien.

Ik zit nu aan episode 15 of zo, mijn vrouwelijk personage is net aangevallen door 4 gemaskerde mannen en ik kan er niet goed van slapen :smileyhappy:

Delen

Pas op met spoilers hé

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!
Delen
Member
djedda
Bericht 38 van 40 (838 Weergaven)

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb de demo ook gespeeld en heb wat last van het vast blijven hangen van beelden en soms stottert het beeld. Das balen want er is geen mogelijkheid om hem dan weer op gang te krijgen. Maar als hij eenmaal goed loopt is het zonde om te stoppen. Ik verbaas me over de details van het beeld. Gezichten die in close-up komen zijn zo realistisch gemaakt dt je ze bijna aan wilt raken.

Ik vind het super tot nu toe,

Djedda

Delen
Member
biowolf-34
Bericht 39 van 40 (810 Weergaven)

Ik keek al lange tijd uit naar dit spel. De trailer en de previews waren heel lovend en zagen er geweldig uit. Daar ik ook bij de insiders.eu zit, kreeg ik de kans om het spel te testen evenals een kortingsbon van 15euro voor het volledige spel. 

Ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van dit spel. De sfeer waarin je vanaf het begin wordt ondergedompeld is heel erg goed gedaan. Het is druilerig en donker met mysterieuze achtergrond muziek. Meteen krijg je het gevoel dat je in een film meespeelt, en dat is ook wat de makers wilden bereiken. Een spel dat speelt alsof het een film is. De karakters bewegen vrij natuurlijk door het spel en je krijgt veel vrijheid om dingen te testen en te proberen. Soms wordt je wel eens verplicht om een bepaalde actie te doen die noodzakelijk is om de gameplay in stand te houden, maar verder krijg je wel veel vrijheid. Heavy Rain is een geweldig mooi afgewerkt spel dat een nieuwe trend binnen gameland zal inluiden. Heavy Rain, it is only the beginning. Of klinkt dit herkenbaar? ;-)

Delen
Member
olivia12170
Bericht 40 van 40 (746 Weergaven)

Na een sober maar duidelijk menu kan je van start gaan. De gameplay  wordt tijdens de eerste opdracht goed weergegeven en uitgelegd. Deze is niet overdreven moeilijk, maar vergt de eerste keer wel enkele oefening.

Door onder meer een astma-aanval komt er wel wat actie in het spel.

Het antwoorden op vragen dient wel vlug te gebeuren. Als je zoals wij beschikken over een TV met een niet overdreven hoge resolutie is het moeilijk om alle tekst te lezen. Dit in combinatie met de korte tijd dat de antwoorden zichtbaar zijn geeft wel een beetje een probleem. Gelukkig hebben de personages een onnatuurlijke dosis geduld waardoor je toch kan antwoorden zonder dat dit het spel beïnvloed.

Je hebt dikwijls de keuze om verschillende zaken te vragen en te doen. Het eindresultaat zal, waarschijnlijk, in veel gevallen wel hetzelfde zijn. Vermits de geteste versie maar een demo is heb ik er geen idee van in welke mate de antwoorden of vragen een invloed hebben op het verdere verloop van het spel.

Leuk is ook dat je met verschillende personages speelt. Ik zou veronderstellen dat alles na een tijdje samenkomt en mooi in elkaar past. Het personage van de FBI mist wel enige achtergrond. Je weet niet wat hij juist doet en wat voor bril hij heeft. De bril is wel een mooie oplossing om niet eindeloos hoeven rond te lopen en te zoeken. Hierdoor blijft het spel vlot vooruit gaan en komt je (voorlopig) niet op punten waar je een half uur moet zoeken. Minpunt dat er zelfs in de demoversie al een bug zit waardoor je de console moet herstarten om alles te hertstellen.  Het spel zier er wel mooi uit en speelt vlot.

Delen
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.

Kalender

Wedstrijden

Uitgelicht

PSN Fun Nights