op 03-03-2010 07:06 PM
Ik las laatst in de Telegraaf dat ze van de game ook een film willen gaan maken. Nou dat lijkt me wel wat alleen moeten ze er wel vette acteurs in zetten. Niet dat het een lullig aftreksel wordt. Wat vinden jullie daarvan? En wie zouden jullie willen zien als hoofdrolspelers?
op 03-03-2010 07:12 PM
op 04-03-2010 11:16 AM
Daar ben ik het wel een beetje mee eens. Terwijl je het spel speelt kijk je natuurlijk ook al een beetje een film. Aan de andere kant is het misschien ook wel erg gaaf als je JOU spel oppeens op het witte doek ziet, gespeeld door bekende acteurs. Ik sta er dus wel voor open..voor zo'n film...![]()
op 04-03-2010 12:37 PM
op 04-03-2010 04:29 PM
op 04-03-2010 07:15 PM
Ze mogen eerst toch wel eens zwaar aan het plot sleutelen. Maar een film in hetzelfde genre bestaat eigenlijk al. se7en lijkt vrij goed op heavy rain, kwa sfeer en verhaal toch.
op 06-03-2010 02:02 PM
Het is natuurlijk moeilijk om er een film over te maken omdat ieder spel voor elke gamer anders is maar er zijn zo weinig films waar je op het puntje van je stoel zit. Ik vond Seven geweldig.
Zou erg benieuwd zijn hoe ze dat aan gaan pakken en wie ze als acteurs in gaan zetten.
Ik zal hem zeker gaan kijken en eigenlijk moet je de game niet vergelijken met de film,. Het is misschien een toevoeging. En elke toevoeging is toch meegenomen????
op 10-03-2010 11:13 PM
op 11-03-2010 04:41 PM
Madmaxx schreef:
Ze kunnen natuurlijk een film maken over de vorige slachtoffers. Mischien maar enkele of gelijk allen. Want dat verhaal is nog niet compleet verteld.
miss wel leuk idee, als een soort aanvulling van het verhaal
en diegene die Heavy Rain hebben krijgen korting op de film of krijgen hem gratis ![]()
op 14-03-2010 07:33 PM
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]