op 10-11-2011 07:50 AM
Hallo gamers!
Ik ben dit spel aan het spelen, het is de move edition maar ik kan ook nog mn losse controller gebruiken.
Alleen met sommige controls weet ik ff geeen raad dus hoop ik dat jullie mij kunnen helpen
Ik was met die ARI man en collega een huis aan het doorzoeken van een gekke gelovige, ik was aan het rondkijken in de keuken en bovenop stonden van potjes en het icoon gaf een wit pijltje aan en daarboven een wit 3hoekje, ik druk dan met de rechter joystick maar beneden maar dat lukt niet? :-S was ook zo in de slaapkamer bij het bed.
En het hoofdstuk dat ik de vermiste zoon moet opzoeken en in de garage een auto krijg. ik heb die gevonden en moet wegrijden alleen ik weet niet wat ik moet doen: het icoon is rondje met L erin en dan een icoon eronder met pijlen links en rechts in een boog.
Kan ik dit met mn losse controller doen?
groetjes
op 10-11-2011 11:50 AM
op 10-11-2011 12:19 PM - laatst bewerkt op 10-11-2011 12:44 PM
ooh ik heb hier een filmpje en daar zie je het als hij in de gevonden auto gaat zitten
op 26-11-2011 10:52 PM
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]