Beantwoorden
Member
ravenrose666
Bericht 1 van 4 (126 Weergaven)

Heavy Rain vraag

Hallo gamers!

Ik ben dit spel aan het spelen, het is de move edition maar ik kan ook nog mn losse controller gebruiken.

Alleen met sommige controls weet ik ff geeen raad dus hoop ik dat jullie mij kunnen helpen

Ik was met die ARI man en collega een huis aan het doorzoeken van een gekke gelovige, ik was aan het rondkijken in de keuken en bovenop stonden van potjes en het icoon gaf een wit pijltje aan en daarboven een wit 3hoekje, ik druk dan met de rechter joystick maar beneden maar dat lukt niet? :-S was ook zo in de slaapkamer bij het bed.

En het hoofdstuk dat ik  de vermiste  zoon moet opzoeken en in de garage een auto krijg. ik heb die gevonden en moet wegrijden alleen ik  weet niet wat ik  moet doen: het icoon is  rondje met L erin en dan  een icoon eronder met pijlen links en rechts in een boog.

Kan ik dit met mn losse controller doen?

groetjes

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beta Tester
markaveli81
Bericht 2 van 4 (119 Weergaven)

Re: Heavy Rain vraag

Helaas heb ik zelf de Move editie nog niet uitgeprobeerd maar het moet gewoon lukken met je losse controller. Probeer het even uit en lukt het niet, laat het ons weten. :smileywink:
Delen
Member
ravenrose666
Bericht 3 van 4 (117 Weergaven)

[ Bewerkt ]

ooh ik heb hier een filmpje en daar zie je het als hij in de gevonden auto gaat zitten

http://www.youtube.com/watch?v=0ln1JDJ10_8

Delen
Community Team Leader
pandapandora
Bericht 4 van 4 (80 Weergaven)

Ik zal het ook eens proberen, want ik kan het me niet meer zo goed herinneren. Volgens mij moet je de linker joystick meerdere keren in een boogje heen en weer bewegen.
frobishersig2.png
Delen
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.

Kalender

Wedstrijden

Uitgelicht

PSN Fun Nights