Beantwoorden
Member
djedda
Bericht 1 van 21 (1.314 Weergaven)

Jammer

Ik had zin om de game te gaan spelen en had ook wat vrienden uitgenodigd. We waren er klaar voor. Maar zoals ik al op dit forum lees ben ik niet de enige die dus problemen heeft met vastlopen. Ik dacht eerst dat het aan mij lag maar er zijn meer mensen die er last van hebben. Jammer hoor, want je zit zo in het verhaal en dn staat ineens het beeld stil. Je kunt vanalles proberen maar meer als een stilstaand beel heb je niet. Dus moet je de PS opnieuw opstarten. Das balen.

Zoiets hoort niet te mogen, vooral in deze tijd en met de hoge verwachting van het spel.

Verder moet ik wel zeggen dat het best verslavend is als je eenmaal aan de gang bent.

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
BoozeBox
Bericht 2 van 21 (1.288 Weergaven)

Re: Jammer

Hier hetzelfde, gewoon schande! Ik heb hier wel bijna 65 euro voor neergelegd en dan krijg ik een spel vol fouten, vastlopers, haperende beelden en idem met het geluid. Erg frustrerend!!!

Delen

Dat hangt dan van spel tot spel af, want ik heb geen enkel probleem. Speelt vlotjes en zonder enige frustratie. Tenzij er een QTE niet wil lukken.

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!
Delen
Member
Tiyuna
Bericht 4 van 21 (1.253 Weergaven)

Hopelijk komen ze met een patch uit.. Ik heb er voor 69euro98cent betaald ervoor.. 

Heb hem wel al uitgespeeld .. En sinds ik voor de tweede keer wil spelen, kom 't meer en meer voor dat hij blijft vastzitten. En geluid dat niet meer goed loopt.

Delen
Member
madurai73
Bericht 5 van 21 (1.224 Weergaven)

Bij mij tot nu toe ook geen problemen. Zit aan hoofdstuk 7 en het enige 'probleempje' was dat die politiesecretaresse een beetje vreemd liep. Maar dat kan ook zijn van de koffie, want die was (volgens mijn personage) niet te drinken :smileyhappy:

Delen
Member
lperBELGIUM
Bericht 6 van 21 (1.207 Weergaven)

tkan ook aan je PS3 liggen, Heavy Rain is nog maar 1 keer blijven vastzitten bij Madison in The Blue Lagoon
Grass
Delen
Member
djedda
Bericht 7 van 21 (1.173 Weergaven)

Ik zat zelf ook al te denken of het aan mijn PS3 ligt maar wat zou er dan mis zijn? Kan ik hem opschonen of doe ik iets verkeerds? Ik heb nog niet de volledige versie want als het aan het spel ligt  , schiet het zo niet op. Iemand een tip om dit op te lossen want ik wil het spel toch eigenlijk wel gaan kopen. Tot zover vind ik hem toppie op dat ene na dan.

Delen

Bij on the loose is HR vandaag ook blijven hangen. Maar ik denk dat dit komt omdat ik het iets te lang op pauze heb gelaten.

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!
Delen
Member
lperBELGIUM
Bericht 9 van 21 (1.154 Weergaven)

oh ja het is een grote goede game en kleine foutjes zijn niet erg maar het is wel storend

Grass
Delen
Member
adrienmartha
Bericht 10 van 21 (1.139 Weergaven)

TAAL

is het spel ondertiteld in het nederlands?

Delen
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.

Kalender

Wedstrijden

Uitgelicht

PSN Fun Nights