op 16-03-2010 11:04 PM
Screentearing, geluid dat niet syncroon loopt, geluid dat weg valt, animaties die niet goed gaan, fastlopers, ik heb ze allemaal gehad. Ik was Madison Paige zelfs kwijt in haar flat, ze liep toen buiten en kwam achter de muur vandaan. Ze liep door het raam en de eettafel heen!
Dat haalt toch wel heel erg het spelplezier naar beneden, Ik heb het gevoel dat een maandje of 6 poetsen de game goed zou hebben gedaan.
Hopelijk komt er snel een patch die wel alles oplost.
op 17-03-2010 02:30 PM
op 18-03-2010 11:57 AM
Ik kan beamen wat degenen voor mij in deze thread hebben gepost. Dit spel zit vol met bugs. Ik heb vastloper na vastloper. Ik heb het gered tot aan de "crime scene" en daar kom ik dus niet eens voorbij omdat de hoofdpersoon ophoudt te reageren op mijn controller. Telkens weer. Dit spel is gewoon onspeelbaar! En dat alles voor een kleine 65 euro. Ik zou voorlopig afraden het spel te kopen. Vette schande dit! Het lijkt wel een Microsoft product.
Petje af hoor QD & Sony!
op 18-03-2010 05:39 PM - laatst bewerkt op 18-03-2010 07:25 PM door markaveli81
Wel de problemen zijn bij enkele spelen. Niet bij allemaal, daarmee dat ze moeite hadden om een patch te maken. Deze patch kan elk moment online gaan.
Dus nog even geduld en dan kan je ook genieten van dit top spel zonder problemen.
edit door markaveli81: topic titel terug aangepast
op 27-07-2010 04:18 PM
Yo
Ik heb ook problemen met HR ik heb 40gb ps3 refurbished sinds februarie en sinds gister HR
Is een 2dehands disc maar in goede staat
Heb nu alleen al 4 vastlopers gehad in het begin van het spel in zeg maar 10 minuut
eerste x lliep hij al vast na installatie daarna viel geluid weg enzovoort
Was het zo zat al na 4 crashes in zon korte tijd dat ik hem maar aan kant heb gelegd
Nu vanmiddag bij buurman in zijn slimline ps3 gedrukt en daar speelt het spel wel normaal in de eerste 10-20 minuut in elk geval verder niet gespeeld
Iemand idee hoe dit op te lossen of moet ik een nieuwe ps3 kopen ofzo om spel fatsoenlijk te kunnen spelen ![]()
Game On!
op 30-07-2010 07:12 AM
op 31-07-2010 09:14 PM
op 01-08-2010 10:14 AM
Ik heb nooit problemen gehad met Heavy Rain ...
op 01-08-2010 02:31 PM
op 21-08-2010 01:11 PM
voor zover ik me herinner ook nooit problemen gehad met Heavy Rain ![]()
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]