op 24-02-2010 08:34 PM
Hoi allen,
Allereerst wil ik wijt dat Sony aardig z'n best doet om je te ontmoedigen om een bericht te schrijven. Ze moeten zowat meer gegevens weten dan wanneer jij bij een bank een lening afsluit.
Maar goed, vandaag (24-2) ben ik, sneller dan verwacht, gebeld door de Mediamarkt dat Heavy Rain binnen was. Na mijn werk er gelijk mee begonnen en wat een deceptie. Niet de graphics of de gameplay, maar de fouten..............te erg voor woorden. Om 18.00 begonnen met spelen en in 2,5 uur 4 keer vast gelopen, heeft de ps3 duidelijk moeite met het spel een hoop gepruttel en geratel uit de ps3, een fimscene (niet eens interactief) beelden en geluid liggen echt mijlenver uit elkaar, en zo zijn er nog wel een paar dingen.
Het is echt van de zotte dat men al ruim 4 jaar werkt aan een spel, en nog een update uitbrengt die je moet installeren voordat je het spel kan spelen, en dan nog heb je het idee dat je naar een spel in een testomgeving aan het kijken bent. Die fouten dat kan echt niet.
Ik voel me bekocht, want als dit de tendens is dan heb ik mijn ps3 straks misschien wel 20 keer opnieuw moeten opstarten om het spel 1 keer uit te spelen, dan sta je echt te springen om een nog een keer te spelen, wat juist 1 van de speerpunten is.
Weet iemand waar je formeel klacht kan indienen?
Greets.
op 24-02-2010 09:10 PM
op 24-02-2010 09:59 PM
Ik ben rond 13uur begonnen met spelen tot nu, met wel een uurtje of 2 dat ik niet gespeeld heb.
Maar ik moet zeggen dat ik geen enkele problemen heb gehad zover, enkel 1x dat de ondertiteling effe voor zat maar na die 1x heb ik geen enkel probleem meer gehad.
Ik heb wel direct voor het spel te spelen die update laten installeren die al beschikbaar is.
Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden want ik versta dat het indd niet leuk is om te moeten spelen als de game voordurend vast loopt of andere problemen heeft..
Mvg Maty
op 24-02-2010 11:26 PM
op 24-02-2010 11:37 PM
Heb zojuist na de dikke 200 MB update zitten spelen. Het is allemaal erg geniaal, alleen die bugs zijn zo jammer. In de proloog zag ik in de tuin 2 zwaarden vechten, zonder iemand die ze vast hield. Na reboot en opnieuw die scene te openen bleef dit probleem aanwezig. Ook het laden gaat af en toe stroef. Voor mijn part maken ze een fix dat er 20gb op de schijf moet worden gezet. Maakt me niets uit, als het maar vloeiender gaat lopen. Want verder is het echt een mooie game en zeer vernieuwend voor mij, (Heb nooit Fahrenheit gespeeld.)
op 25-02-2010 12:09 AM
op 25-02-2010 08:22 AM
Ik vind zo'n grote update ook een verveldende gewoonte worden van uitgevers...verder niet echt veel problemen, alleen als een nieuwe scene begint stottert het geluid 1 keer, net alsof het signaal omgezet wordt ofzo, voor de rest ben ik erg tevreden (mooie muziek en erg sterk verhaal)
op 25-02-2010 09:29 AM
Why is it full of bug's
He is standing still ;-)
op 25-02-2010 03:02 PM
Bij mij Haperen de filmpjes vooral bij het winkel centrum end aarvoor. Heb al een bug gehad bij je oude lelijke flatje
dat als ik de trap op wil dat ik opeens heel ergens anders naar toe schiet ga door de trap heen ens chiet opeens naar de keuken toe. En hij stottert vaak. Hoop dat er snel wat aan gedaan wordt.
op 25-02-2010 03:13 PM
Idd erg jammer dat de game met zoveel buggs op de markt is gekwakt,bij mij is ie ook al een keer blijven vasthangen en heb ik een keer stotteringen gehad.
Wat ik ook erg vreemd vind is dat er meteen bij release van de game een update gedownload moet worden van maar liefst 200+ MB,beetje vreemd vind ik,want je mag toch verwachten dat een game waar zo lang aan gewerkt is en zoveel mensen naar hebben uitgekeken vlekkeloos verloopt!!
Verder ben ik dik tevreden met deze game,het is alles wat ik ervan verwacht heb!!
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]