LittleBigPlanet

Reply

Banerne går i stykker

Er jeg den eneste som har lagt mærke til at flere af banerne fra LBP1 er gået i mere eller minde i stykker i LBP2?

Nogen funktioner fungerer ikke længere, nogen snore gider ikke hænge fast og nogen af objekterne er blevet helt deforme...

Jeg uploader nogle billeder når jeg får tid til det.

Level 1

Level 1
Lugburz
Registered: ‎21-05-2009
Message 2 of 6 (367 Views)

Re: Banerne går i stykker

Ja, har merket dette noen steder. Men de fleste banene mine fungerte heldigvis mer eller mindre helt greit. Har uansett tenkt å shine opp de gamle banene jeg er mest glad i med de nye verktøyene i lbp2, og publisere dem på nytt..

Please use plain text.

Jeg merket at det var noe som skurret fra den gamle LBP1 banen min da jeg testet den i LBP2. Heldigvis var det fort gjort å fikse de aller verste "bug'ene"
Please use plain text.

Lugburz wrote:

Ja, har merket dette noen steder. Men de fleste banene mine fungerte heldigvis mer eller mindre helt greit. Har uansett tenkt å shine opp de gamle banene jeg er mest glad i med de nye verktøyene i lbp2, og publisere dem på nytt..

Hvis du shiner den op i LBP2, bruger du en af dine maks 20 uploads pladser, så det er bedst hvis man på nogen måde kan ordne den i LBP1. 

Level 3

Level 3
popelus
Registered: ‎14-03-2011
Message 5 of 6 (275 Views)

Men du kan jo overskrive den banen og da

www.popelus.tk
Please use plain text.

Så skal jeg gøre det via LBP2 og jeg har jo kun 20 bane uploads i alt, so that's not really an option.

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News