op 13-05-2012 08:43 PM
Ik wil op LBP2 punten als geld gebruiken.
Weet iemand hoe dat moet ?
ik heb het nu voor elkaar gekregen dat ik sackbots kan doodmaken en daar punten voor krijg,
nou zou ik grag willen weten hoe ik bijv. met die punten een deur kan openen, net zoals bij Black Ops Zombies.
Mvg, HDVodka
op 14-05-2012 08:23 PM
Wat je kunt doen is negatieve punten geven zodra er iets "gekocht" wordt.
Je verdiend dus punten door het vernietigen van de bots, en je krijgt negatieve punten zodra je iets koopt zoals wapens bijvoorbeeld. Je zou bijvoorbeeld een punten sensor kunnen gebruiken en zo instellen dat, zodra de punten op nul staan, dat je dan niets mee kunt kopen, of beter nog, dat je per wapen een benodigd aantal punten hebt verdiend.
Als je er niet uit komt wil ik je wel helpen, stuur me dan even een invite.
op 15-05-2012 04:18 PM
op 15-05-2012 05:35 PM
op 24-11-2012 09:10 PM
Ik heb black ops zombies in Five gemakt.
Je mag mij dus ook wel toevoegen als je wil.
Het is namelijk een gigantiesch systeem, maar tijdelijk defect :-(
Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.
Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!
Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!
- Het Community Team
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]