LittleBigPlanet

Reply

Kan jeg give min LBP2 Profil til en anden

Hej der

Nu skal jeg lige have spille spillet helt igemmet, og jeg vil så nok ikke få insamle alle dele o.s.v der er på de baner/level

Kan jeg give en anden en min LBP2 Profil, så han/hun fx kan samle alle ting sammen, og hvis ja hvordan så, og hvis ja

hvem her vil så gøre det for mig

Please use plain text.

Sv: Kan jeg give min LBP2 Profil til en anden

Eller er der en der vil hjælpe mig med det

Please use plain text.

Sv: Kan jeg give min LBP2 Profil til en anden

bump

Please use plain text.

Re: Kan jeg give min LBP2 Profil til en anden

Whoman26 wrote:

Hej der

Nu skal jeg lige have spille spillet helt igemmet, og jeg vil så nok ikke få insamle alle dele o.s.v der er på de baner/level

Kan jeg give en anden en min LBP2 Profil, så han/hun fx kan samle alle ting sammen, og hvis ja hvordan så, og hvis ja

Du kan ikke dele din profil med andre da LittleBigPlanet 2 gemmer dine profil-data under spildata som ikke kan kopieres. Hvis de havde gemt den under gemte data som LBP1 gjorde i starten kunne de godt have delt din profil.

I øvrigt tager det ikke lang tid at gennemføre LBP2, og hvis du bare gennemfører historiebanerne burde du få de vigtigste bygge materialer.

hvad sker der hvis jeg spiller med en ven på de samme bane/level vil han få de ting som han har samler på min bane/level sammem med mig

Please use plain text.

Ja, men hvis du spiller community baner skal du sikre at dine indstillinger er sat korrekt så du også kan samle community objekter.

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News