on 06-07-2012 06:15 AM
Hej der
Nu skal jeg lige have spille spillet helt igemmet, og jeg vil så nok ikke få insamle alle dele o.s.v der er på de baner/level
Kan jeg give en anden en min LBP2 Profil, så han/hun fx kan samle alle ting sammen, og hvis ja hvordan så, og hvis ja
hvem her vil så gøre det for mig
on 07-07-2012 06:34 AM
Eller er der en der vil hjælpe mig med det
on 08-07-2012 01:44 PM
bump
on 10-07-2012 01:04 PM
Whoman26 wrote:Hej der
Nu skal jeg lige have spille spillet helt igemmet, og jeg vil så nok ikke få insamle alle dele o.s.v der er på de baner/level
Kan jeg give en anden en min LBP2 Profil, så han/hun fx kan samle alle ting sammen, og hvis ja hvordan så, og hvis ja
Du kan ikke dele din profil med andre da LittleBigPlanet 2 gemmer dine profil-data under spildata som ikke kan kopieres. Hvis de havde gemt den under gemte data som LBP1 gjorde i starten kunne de godt have delt din profil.
I øvrigt tager det ikke lang tid at gennemføre LBP2, og hvis du bare gennemfører historiebanerne burde du få de vigtigste bygge materialer.
on 13-07-2012 09:52 AM
hvad sker der hvis jeg spiller med en ven på de samme bane/level vil han få de ting som han har samler på min bane/level sammem med mig
on 16-07-2012 07:35 AM
|
|
|
|
|
|
|
|
Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
All content, game titles, trade names and/or trade dress, trademarks, artwork and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. [more info]