LittleBigPlanet

Beantwoorden

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 1 van 6 (402 Weergaven)

LittleBigPlanet karting

LBPkart.png

LBP Karting werd een tijdje geleden officieel aangekondigd en nu is er de eerste informatie en beelden van verschenen. Nu weten we onder andere dat de game gemaakt wordt door United Front Games. In de game moeten we het heelal proberen te redden en dat door het voltooien van het verhaal op een originele manier. 

Hieronder staat trouwens nog een video van de game, dus mocht je die nog niet gezien hebben, dan moet je het zeker eens bekijken!

Bron: PSvid.be

http://youtu.be/KcTmGUfPvrs

Level 3

Level 3
GTA-OWNER_NL1994
Bericht 2 van 6 (400 Weergaven)

Re: LittleBigPlanet karting

ziet er leuk uit!:smileyvery-happy: maar ik hoop wel dat er eerst een demo komt.

Image and video hosting by TinyPic
▬▬▬▬▬▬▬GTA-OWNER_NL1994 & KINGNICKY15▬▬▬▬▬▬▬
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 3 van 6 (394 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Ik ben er ook wel benieuwd naar + ik hoop dat het remote play ondersteund (mocht het ook voor de PS Vita uitkomen).

Ik kan niet wachten tot de release! ik ben een gigantische fan modnation racers, en dit is komt op hetzelfde neer.

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 5 van 6 (242 Weergaven)

Je kan je nu inschrijven voor de beta door naar deze link te gaan: https://psnbeta.eu.playstation.com/index.php

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 6 van 6 (209 Weergaven)

Ik vind dat er totaal geen snelheid in de game zit. Als ze er niets aan doen, gaat het naar mijn mening maar een saaie game worden. 

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws