LittleBigPlanet

Beantwoorden

Re: kan ik lbp2 CE (us) spelen in België?

Ik geloof dat als je de ce uit us of gb haalt een account nodig hebt van dat land.
Maar je kan tog ook met een creditcard geld toevoegen? want dan zal het niet zo erg zijn.

Maar ik ga tog het op de nederlandse pre order kopen, mis wat slimmer. :smileyhappy:

LBP2 for president
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 2

Level 2
chock-o-nuts
Bericht 12 van 12 (119 Weergaven)

Re: kan ik lbp2 CE (us) spelen in België?

Je kan de us dlc gebruiken en extra bijkopen als je een us-account hebt en us psn-cards koopt op ebay ofzo. (toevoegen via creditcard enkel met een creditcard afkomstig uit het land van de account) de game zelf kan je op elke account spelen, maar voor zover ik weet gaat de dlc niet overdraagbaar zijn van de ene op de andere account.  de extra's zal je dus enkel op je us-account kunnen gebruiken.

Hier ben ik 100% zeker van!

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws